خبرهای داغ:
فرمانده قرارگاه کربلا گفت: نیروهای اطلاعاتی و امنیتی با ید واحده تقاص شهدا را خواهد گرفت و تروریست‌ها را از بین خواهد برد.
کد خبر: ۹۰۶۳۵۸۱
|
۰۸ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از اهواز، مراسم بزرگداشت شهدای حمله تروریستی به رژه نیروهای مسلح، امشب در مسجد جوادالائمه (ع) اهواز برگزار شد.

در این مراسم که خانواده‌های شهدا تصاویر فرزندان شهیدشان  را در دست داشتند، جمعی از مردم شهیدپرور اهواز و مسؤولان با ارزش‌های انقلاب اسلامی و آرمان‌های شهدا تجدید میثاق کردند.

فرمانده قرارگاه کربلا در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد شهدا، اظهار کرد: در طول انقلاب، خون پاک شهدا درخت انقلاب و اسلام را آبیاری کرده است.

احمد خادم سید الشهدا با بیان اینکه دشمن در دوران دفاع مقدس، فکر مقاومت مردم را نکرد، گفت: مردم با دست خالی با صدام مقابله کردند اما امروز که ایران اسلامی در زمینه‌های مختلف قدرتمند است و در جهان اثر گذار است.

وی افزود: دشمن با فشار اقتصادی، قصد ایجاد نارضایتی و اغتشاش در کشور را دارد؛ به‌فرموده رهبر انقلاب در کشور بن‌بست اقتصادی نداریم؛ کسی که می‌گوید به بن بست اقتصادی رسیدیم جاهل یا خائن است.

فرمانده قرارگاه کربلا بیان کرد: ما در این شرایط اقتصادی، باید مسؤولیت‌های خود را انجام دهیم و با امید زندگی کنیم.

وی با بیان اینکه خوزستان ۲۳ هزار شهید دفاع مقدس و ۷۸ شهید مدافع حرم را تقدیم اسلام کرده، افزود: هنگامی که داعش و ابوبکر البغدادی به ۲۰ کیلومتری کربلا رسید و ۸۰ درصد سوریه اشغال شد، جوانان اهوازی و دیگر رزمندگان با شجاعت، ایثار و شجاعت طلبی، تروریست‌ها شکار کرده و از بین بردند؛ تروریست‌هایی که توسط آمریکا، اسرائیل و کشورهای مرتجع حمایت می‌شدند.

خادم سیدالشهدا عنوان کرد: طبیعی است که دشمن چشم دیدن قدرت در حال افزایش انقلاب اسلامی را ندارد.

وی گفت: ما در دو هزار کیلومتری مرزها و در شهرها و روستاهایی که نمی‌شناختیم با تروریست‌ها جنگیدیم و پیروز شدیم؛ اینها که دیگر عددی نیستند که اینجا اجازه دهیم عرض اندام کنند.

وی با بیان اینکه ظلم پایدار نخواهد بود، اظهار کرد: نیروهای اطلاعاتی و امنیتی با ید واحده تقاص شهدا را خواهد گرفت و تروریست‌ها را از بین خواهد برد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها