بیست و یکمین یادواره شهدای سرخه با حضور پرشور مردم و مسئولان برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۶۳۶۴۱
|
۰۸ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۳

بیست و یکمین یادواره شهدای سرخه با حضور امام جمعه، فرماندار و دیگر مسئولان شهرستان  با حضور مردم شهید پرور این شهرستان و با سخنرانی حجت الاسلام صادقی سرایانی و مداحی غلامرضا غلام در گلزار شهدای سرخه برگزار شد.
 حجت الاسلام صادقی سرایانی از اساتید حوزه و دانشگاه ضمن تقدیر و تشکر از برگزارکنندگان این مراسم اظهار داشت: بعد ازجنگ آدمها به سه دسته تقسیم شدند؛ یک دسته کسانی بودند که به مخالفت با گذشته پرداختند.
وی افزود: دسته دوم کسانی که بی تفاوت شدند یعنی اصلا برایشان مهم نبود که مردم و کشور در چه حالتی هستند و در زندگی مادی غرق شدند و دسته سوم هم کسانی بودند که به گذشته وفادار ماندند و احساس مسئولیت می کردند.
وی در ادامه به ویژگی های یاران امام اشاره کرد و گفت: کسانی که به روح الله وامام علاقه دارند به دنبال پست و مقام و چپاول و غارتگری به هر قیمتی نیستند و یاران روح الله دنبال شیفتگان خدمت هستند نه تشنگان قدرت.
حجت الاسلام صادقی سرایانی تصریح کرد: شهدا برای تعالی اسلام و رشد اسلام به شهادت رسیدند؛ ما چراغی برای هدایت دیگران هستیم ولی متاسفانه خودمان گاهی غفلت می کنیم.
وی افزود: از طرف خودم وشهدا برای شما پیامی دارم. پیام من و شهدا این است که نگذارید خون شهدا پایمال شود، نگذارید ارزش هایی که شهدا به خاطر آن به خا ک و خون افتادند زیر دست و پا لگدمال شود و نگذارید ولایت تنها بماند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها