فرمانده سپاه شهرستان پارس آباد شرایط امروز را بسیار سخت و خطرناک‌تر از ۸ سال دفاع مقدس دانست و گفت: امروز دشمن تهاجم فرهنگی در فضای مجازی را در پیش گرفته و به دنبال تغییر آرمان‌های نظام انقلاب اسلامی ایران است.
کد خبر: ۹۰۶۳۶۷۸
|
۰۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۴

تهاجم فرهنگی در فضای مجازی خطرناک‌تر از ۸ سال دفاع مقدس است

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، سرهنگ پاسدار حسن نوری در آیین یادواره شهدای محلات ابوطالب و شهید چمران شهر پارس آباد، اظهار داشت: اقتدار امروز نظام به برکت خون شهدا است و حفظ این اقتدار با پیروی از راه شهدا تداوم خواهد یافت.

وی با بیان اینکه وظیفه ما در مقابل خانواده شهدا، حرکت در مسیر شهدا است، افزود: نباید شهدا از یادها بروند بلکه با گرامیداشت یاد و خاطره و ایثارگری های آنها، دین خود را نسبت به شهدا اداء کنیم.

فرمانده سپاه شهرستان پارس آباد، برگزاری یادواره‌های شهدا را کمترین وظیفه در قبال از جان گذشتگی و ایثار شهدا اعلام کرد و گفت: یادواره شهدا از مهمترین مراسمی است که باید با تداوم آن و برگزاری مراسم معنوی به یاد شهدا بود.

نوری با تأکید بر خدمتگذاری صادقانه به مردم به عنوان ولی نعمتان انقلاب اسلامی تصریح کرد: آنچه انقلاب اسلامی را پیروز کرد ایثارگری مردم و رهبری عالمانه حضرت امام خمینی(ره) بود که ملت ایران با وحدت کلمه و تبعیت از رهبری، کشتی انقلاب را به سر منزل مقصود رساندند.

وی، شرایط امروز را بسیار سخت و خطرناک تر از ۸ سال دفاع مقدس دانست و گفت: امروز دشمن تهاجم فرهنگی در فضای مجازی را در پیش گرفته و به دنبال تغییر آرمان های نظام و انقلاب و شهدای انقلاب اسلامی ایران است.

فرمانده سپاه شهرستان پارس آباد ادامه داد: امروز جنگ تمام نشده و دشمن از طریق ماهواره، گوشی های اندرویدی، شبکه های اجتماعی، تلگرام، فضای مجازی و ... وارد خانه های ما شده و قصد دارد اعتقادات دینی را از خانواده ها و جوانان ما سلب کند.

ارسال نظرات