با حضور اهالی شهیدپرور شهرستان و خانواده‌های معظم شهدا و مسئولان یادواره شهدای روستای پیله‌رود شهرستان نمین برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۶۳۶۷۹
|
۰۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، با حضور اهالی شهیدپرور شهرستان و خانواده‌های معظم شهدا و مسئولان یادواره شهدای روستای پیله‌رود شهرستان نمین برگزار شد.

حجت‌الاسلام صفر یوسف‌زاده امام جمعه نمین در این مراسم اظهار داشت: شهدای والامقام کشورمان سرمایه معنوی دفاع مقدس هستند که درس ایثار و شجاعت را در جامعه به ارمغان آورده‌اند که این مسئله به یک اولویت مهم در جامعه تبدیل شده که باید برای نگهداری از ارزش‌ها و آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی با جان و دل تلاش کنیم.

وی با اشاره به این که ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه یک اولویت اساسی است بیان کرد: باید با زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدای والامقام به تمامی اهداف خود در راستای حفظ و صیانت از آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی دست یابیم که این مسئله یک موضوع مهم در جامعه است که باید مورد توجه واقع شود.

امام جمعه نمین تصریح کرد: برگزاری یادواره‌های شهدای والامقام و اردوهای راهیان نور فرصتی برای تبیین ارزش‌ها و آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی است که باید به تمامی اهداف خود در راستای توسعه اهداف آرمانی جامه عمل بپوشانیم که در این زمینه بهره‌گیری از آرمان‌های مکتب شهدا یک اولویت بسیار مهم است.

یوسف‌زاده تصریح کرد: ساماندهی یادمان‌های شهدای والامقام و غبارروبی مزار شهدا و نیز برگزاری یادواره‌های شهدای والامقام یک امر لازم و ضروری در جامعه است که باید در این زمینه با تبیین دستاوردهای هشت سال دفاع مقدس مکتب حسینیت را در جامعه برپا کرده و ادامه دهنده خون پاک شهدا باشیم.

وی اظهار کرد: تجدید میثاق با آرمان‌های شهدای والامقام یک موضوع مهم در جامعه است که در این زمینه مسئولان وظیفهای خطیر و حساس بر عهده دارند که باید به این وظایف عمل کنند که این مسئله برای ما بسیار حائز اهمیت بوده و نیاز است راه و هدف شهدا به شکل مناسب در جامعه ادامه یابد.

ارسال نظرات