زینت سیاه تیری
با حضور نخبگان پایگاه علمی الزهرا؛
اولین استارت آپ دانش آموزی با حضور دانش آموزان نخبه بسیجی شهرستانهای استان تهران در دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۶۳۷۰۰
|
۱۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، اولین استارت آپ دانش آموزی، امروز با حضور دانش آموزان نخبه بسیجی شهرستانهای استان تهران در دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد.
در این برنامه ابتدا روند کار توسط اساتید جوان و مجرب برای دانش آموزان توضیح داده شد و بعد طی یک مسابقه علمی و جذاب شرکت کنندگان به رقابت پرداختند.
در این مسابقه هر استان با مزایا و معایب مربوط به اقتصاد و صنعتش به دانش آموزان واگذار شده بود، در واقع آنها باید با ایده ای خلاقانه روند کار علمی و پژوهشی را طی کرده و برنامه اقتصادی خود را با توجه به ظرفیت آن شهر و استان به کار می گرفتند و هرگروه از دانش آموزان که سرعت عمل، دقت و ایده بهتری داشتند و روند اجرایی صحیحی را طی می کردند تا به تولید محصول برسند؛ برنده این مسابقه می شدند.
گفتنی است از شهرستان قرچک 25 دانش آموز نخبه پایگاه علمی الزهرا(س) شرکت کردند تا با فضای بزرگتر از مدرسه به کسب تجربه بپردازند، از مزایای این برنامه آشنایی با مهارت های برنامه ریزی اقتصادی، ایده پردازی، شناخت صنایع مختلف و تجربه کارگروهی و فردی بود.
در پایان این رقابت پایگاه های علمی شهرستان های بهارستان، پیشوا و شهرقدس در زمینه تولید محصول به ترتیب مقام اول تا سوم برترین های اولین جشنواره ایده های استارت آپ دانش آموزی معرفی شدند./ز.سیاه تیری

ارسال نظرات