فرمانده سپاه ناحیه زرند با اشاره به کلام رهبر معظم انقلاب در خصوص اشاعه فرهنگ دفاع مقدس گفت: ما باید فرهنگ دفاع مقدس را به همگان نشان دهیم که فرهنگ دفاع مقدس یک ابر فرهنگ است که خرده فرهنگ هایی زیادی زیر مجموعه اش دارد و وظیفه همه دلسوزان نظام و رسانه ها و تریبون دارها انتقال فرهنگ دفاع مقدس به نسل های بعد است .
کد خبر: ۹۰۶۳۷۱۱
|
۰۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان،  سرهنگ پاسدار اکبرکردی فرمانده سپاه ناحیه زرند در سخنرانی قبل از خطبه های نماز جمعه ضمن تسلیت ایام شهادت سالار شهیدان اباعبدالله الحسین و گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: یاد و خاطره تمام عزیزانی که به هر شکل در دوران دفاع مقدس جانفشانی کردند و مایه عزت و افتخار و آبرو برای ما شدند را گرامی میداریم.
سرهنگ کردی با اشاره به جنگ تحمیلی گفت: در چنین ایامی در ۳۱ شهریور سال ۵۹ صدام با همراهی ۳۷ کشور بر علیه ایران اتاق جنگ تشکیل داده بودند و بر علیه ایران جنگ را آغاز کردند. جنگ را ساده تصور کرده بودند که در عرض چند روز ایران را شکست خواهند داد .
وی در خصوص سابقه بد آمریکا حتی قبل از انقلاب و‌در زمان شاه بیان داشت: آنهایی که نگاه به خارج و آمریکا می کنند ، آمریکایی ها با وجود دوستی با شاه علم استفاده از سلاح هایی که به شاه فروخته بودند را به انها نداده بودند تا ایران به آنها وابسته بماند.
سرهنگ کردی با اشاره به اینکه هنوز جنگ تمام نشده است اظهار داشت: بعد از جنگ ۸ ساله منافقین به کشور ما حمله کردند و جنگ سیاسی و جنگ فرهنگی را داشتیم و امروزهم درگیر جنگ تمام عیار اقتصادی هستیم.
فرمانده سپاه زرند با اشاره به برکات جنگ ۸ ساله تحمیلی گفت: یکی از برکاتی که دفاع مقدس برای کشور ما داشت انسجام بخشیدن به همه مردم و مسئولان بود .دشمن بعد از انقلاب دنبال تفرقه انداختن بود تا جنگ را به نفع خودش تمام کند عواملی همچون ایثار و ولایتمداری باعث انسجام مردم شد .
سرهنگ کردی همچنین اظهار داشت: از اول انقلاب و در زمان جنگ حرف امام خمینی (ره) فصل الخطاب بود و نتیجه عمل به کلام ولایت فقیه شکست دشمن بود اما امروز رهبری در بحث مذاکره ، برجام و اعتماد به اروپا چه فرمودند؟ چقدر قبول کردیم و کلامش را بر دیدگان خود گذاشتیم.
وی با اشاره به کلام رهبر معظم انقلاب در خصوص اشاعه فرهنگ دفاع مقدس گفت: ما باید فرهنگ دفاع مقدس را به همگان نشان دهیم که فرهنگ دفاع مقدس یک ابر فرهنگ است که خرده فرهنگ هایی زیادی زیر مجموعه اش دارد و وظیفه همه دلسوزان نظام و رسانه ها و تریبون دارها انتقال فرهنگ دفاع مقدس به نسل های بعد است .
فرمانده سپاه زرند در خصوص مطالبه گری صحیح مردم از مسئولین بیان داشت:در خصوص مسائل پیش آمده این چند روز یکی از توقعاتی که از مردم می رود مطالبه گری از مسئولین است و مطالبه گری باید از راه صحیح قانونی و‌ حساب شده باشد و‌ نباید تحت تاثیر رسانه های معاند و بیگانه تبدیل به اعتصاب ، آشوب و تحصن شوند. امروز دشمن در کمین است تا از کوچکترین سهل انگاری ما استفاده کند و به آرزوی دیرینه اش برسد .
وی در پایان گفت: کسی که میخواهد رای بیاورد وقتی شب انتخابات دنبال رای گرفتن است و بعداً وعده های انتخاباتی خود را فراموش میکند ، ما باید از او مطالبه گر باشیم. سفره امروز مردم تنگ شده است و بالای ۷۰ تا ۸۰ درصد مردم با سیلی صورت خود را سرخ نگه داشتند. وقتی ما مطالبه گری نداریم نباید توقع زیادی داشته باشیم .
خبرنگار : اکبرابراهیمی زرندی

ارسال نظرات