به همت پویش کاسب کار با انصاف برخی رسانه های کهگیلویه و بویراحمد از احتکار روغن خوراکی در یکی از فروشگاه های زنجیره ای بزرگ شهر یاسوج پرده برداری شد.
کد خبر: ۹۰۶۳۷۲۱
|
۰۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۸

روز گذشته جعفر گوهرگانی معاون امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با همراهی حسین سهمگین مدیرکل اقتصادی استانداری، داریوش دیودیده رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت، زیرایی مدیرکل تعزیزات حکومتی استان و جمعی از مسوولان و بازرسان صنعت و معدن و رسانه‌های کهگیلویه و بویراحمد در راستای طرح (# کاسب _. با انصاف) که به همت فعالان رسانه‌ای راه‌اندازی شده است، از فروشگاه رفاه یاسوج بازدید به عمل آورد.
مشتریان فروشگاه رفاه شهر یاسوج از بی انصافی و عدم فروش برخی از کالا‌ها در این فروشگاه گفتند تا معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد به سراغ برخی از قفسه‌های خالی کالا‌های اساسی این فروشگاه برود، کالا‌هایی که مسئولان فروشگاه اذعان داشتند درانبار موجود ندارند و تا دو هفته آینده قفسه‌های این فروشگاه پر از روغن‌های خوراکی می‌شود.
گوهرگانی که در حین این بازدید‌ها متوجه عدم حمایت صنعت و معدن و بازرسی از مصرف کنندگان شده بود به سراغ انبار‌های فروشگاه رفاه رفت تا از وضعیت موجود انبار این فروشگاه نیز بازدید کند، اما در کمال ناباوری با روغن‌های احتکار شده این فروشگاه در انبار مواجه شد.

مسئولان فروشگاه که دستشان در این احتکار رو شده بود با حمله به خبرنگاران و عکس گرفتن از برخی خبرنگاران (به نوعی تهدید) و فحاشی به معاون استاندار آن‌ها را به بیرون بدرقه کردند تا تعزیرات حکومتی و صنعت و معدن به عنوان حامی مصرف کننده، تنها مشاهده کننده‌ای صرف باشند و به نوعی نخواهند این احتکار را ببینند.
زیرائی مدیرکل تعزیزات حکومتی استان کهگیلویه و بویراحمد در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: این نظام ثمره خون هزاران شهید است و همه ما در مقابل آن مسوول هستیم و کسی نباید با ندانم کاری و احکتار اقلام اساسی به اعتماد مردم به نظام خدشه وارد کنند که این خود خیانت محسوب می‌شود.
وی افزود: وجود اقلام اساسی مردم در انبار فروشگاه رفاه یاسوج به طوریکه در دسترس مردم نیست، مصداق اختفاء و احکتار است که این جرم است.
مدیرکل تعزیزات حکومتی استان کهگیلویه و بویراحمد در صورتی که سازمان صنعت، معدن و تجارت پرونده این فروشگاه را برای ما ارسال کند، ما طبق قانون با فروشگاه برخورد خواهیم کرد.
وی افزود: تا سازمان صنعت، معدن و تجارت پرونده را نفرست و گزارش این کار را ارسال ننماید، ما نمی‌توانیم هیچ کاری کنیم.
گفتنی است برخی از مسئولان این فروشگاه با تماس با خبرنگار این خبرگزاری خواستند تا با هم از درب دوستی وارد شوند، اما رسالت خبرنگار و بدون تردید حرکت قلم‌هایی که حق را برای مردم بیان می‌کنند از بالاترین عبادت‌هاست و این موضوع در روایات و احادیث متعدد مورد اشاره واقع شده است.
 
ارسال نظرات