بوشهر-فرمانده سپاه سیدالشهدا شهرستان دیر گفت: بسیج همچون گذشته پیشتاز محرومیت‌زدایی در کشور است.
کد خبر: ۹۰۶۳۷۲۴
|
۰۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از شهرستان دیر،  سرهنگ عیسی داوریان عصر شنبه در جمع گروه جهادی انصار المهدی وابسته به حوزه مقاومت نجف اشرف آبدان بیان داشت: بسیج مثل همیشه از اول انقلاب تاکنون برای خدمات رسانی به مناطق کمتر توسعه یافته پیشگام بوده است.

وی اضافه کرد: یکی از برنامه های محوری سازمان بسیج مستضعفین برنامه محروم زدایی است که الحمدالله امسال سپاه سیدالشهدا(ع) شهرستان دیر به همت هشت گروه جهادی توانسته اند با هدف آبادانی و محرومیت‌زدایی در روستای های کمتر توسعه یافته حضور پیدا کنند.

وی ادامه داد: در یک روستا که از قبل شناسایی شده است گروه جهادی متمرکز و به مدت سه سال این عزیزان به مردم روستاها خدمات رسانی می‌کنند.

فرمانده سپاه دیر افزود: این گروه‌ها در حوزه محرومیت زدایی در زمینه‌های فرهنگی و آموزشی، بهداشتی، عمران و آبادانی به مردم مستضعف و کمتر توسعه یافته خدمات خوبی انجام می‌دهند و شاهد رضایت خیلی خوب در بین مردم این روستا هستیم و برنامه محوری حوزه مقاومت نجف اشرف در مدرسه روستای لوحک از توابع بخش آبدان لبخند را به لبان دانش‌آموزان نشاند.

داوریان تصریح کرد: مدرسه‌ای که چندین سال است تخریبی بوده و هیچ خدماتی به این مدرسه داده نمی‌شد اما گروه جهادی به همت مدیر مدرسه کارهای خوبی در زمینه مرمت بازسازی کلاس های درس، فضا سازی مدرسه، رنگ آمیزی و فضای پیرامون مدرسه خدمات خیلی خوبی ارائه شد.

فرمانده سپاه سیدالشهدا شهرستان دیر بیان کرد: علاوه بر برنامه های آموزشی دراین روستا ویزیت رایگان پزشک و ارائه خدمات با استفاده از یونیت دندان پزشکی انجام گرفته است.

وی ضمن تقدیر از رییس بسیج سازندگی استان بوشهر و فرمانده حوزه مقاومت نجف اشرف آبدان اضافه کرد: برنامه های فرهنگی مذهبی به صورت متمرکز برگزار شد و در هفته شکوهمند دفاع مقدس پخش فیلم های حماسی انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس را در این مدرسه شاهد بودیم واین یکی از فعالیت های سازمان بسیج مستضعفین وسپاه سیدالشهدا ع شهرستان دیر بود.

انتهای خبر./

ارسال نظرات
پر بیننده ها