کانون بسیج جامعه پزشکی نبوت در بیمارستان تامین اجتماعی با حضور فرمانده سپاه بیت المقدس ، مدیرکل درمان تامین اجتماعی ، سرپرست سازمان بسیج جامعه پزشکی ، فرمانده سپاه ناحیه سنندج و جمعی از پزشکان و کارکنان بیمارستان صبح امروز افتتاح شد.
کد خبر: ۹۰۶۳۷۳۶
|
۰۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، کانون بسیج جامعه پزشکی نبوت در بیمارستان تامین اجتماعی با حضور فرمانده سپاه بیت المقدس، مدیرکل درمان تامین اجتماعی، سرپرست سازمان بسیج جامعه پزشکی، فرمانده سپاه ناحیه سنندج و جمعی از پزشکان و کارکنان بیمارستان صبح امروز افتتاح شد.

سرگرد قاسم کاوه مسئول بسیج جامعه پزشکی استان کردستان در حاشیه این مراسم ظهار داشت:افتتاح کانون بسیج جامعه پزشکی نبوت و مدیریت درمان سازمان تامین اجتماعی یکی از بخش‌های جامعه هدف است.


وی افزود: این بخش‌ها متشکل از کادر درمانی و نیرو‌های پرستاری، پزشکی و پیرا پزشکی است که جز جامعه هدف می‌باشد لذا مورد نیاز بود که در بین آن‌ها کانون بسیج جامعه پزشکی در پیشبرد اهداف خود برای ارائه خدمت افتتاح شود.


وی سازماندهی و تشکیل تیم‌های امداد و درمان شهید رهنمود، و ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به بسیجیان و کمک به برپایی و اجرای بیمارستان تک تخصصی در بیمارستان تامین اجتماعی سنندج را از اهداف این کانون عنوان کرد.


در حاشیه این افتتاح سردار رجبی فرمانده قرارگاه شهید شهرامفر با اهدا گل، از بیماران بیمارستان تامین اجتماعی عیادت کردند.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات