با حضور اساتید بسیجی؛

دیدار با خانواده سردار شهید سهراب نوروزی

جمعی از اساتید بسیجی استان چهارمحال و بختیاری با خانواده سردار شهید سهراب نوروزی دیدار و گفتگو کردند.
کد خبر: ۹۰۶۳۷۴۳
|
۰۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ به مناسبت هفته دفاع مقدس، رئیس سازمان بسیج اساتید استان و جمعی از اساتید بسیجی چهارمحال و بختیاری با خانواده سردار شهید سهراب نوروزی دیدار و گفتگو کردند.

دکتر احمدرضا بسیج با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس بویژه سردار شهید سهراب نوروزی، به تشریح ارزش و جایگاه و مقام شهید از منظر آیات و روایات پرداخت.

وی، در ادامه مطالبی پیرامون آخرت گرایی اشاره کرد و فراهم کردن زمینه امنیت و آرامش و آسایش و پیشرفت کشور را مرهون نقش رزمندگان اسلام و شهدا و ایثارگران در هشت سال دفاع مقدس دانست.

گفتنی است: سردار شهید سهراب نوروزی،  فرمانده گردان توحید تیپ همیشه سرافراز 44 قمربنی هاشم علیه السلام بود که در تاریخ 28 اسفندماه 1362 در جزیره مجنون به درجه رفیع شهادت رسید.

در بخشی از وصیت نامه سردار شهید سهراب نوروزی آمده است:

 ... نماز عروج انسان هاست و جهاد اقامه کننده صلات است. این کافرانی که امروز در مقابل اسلام عزیز مقاومت می کنند بدانند که چند صباحی دیگر همه در محضر حق تعالی ناظر خواهند شد و کاری از پیش نخواهند برد... انسان هم از نظر معنوی و هم مادی عالی ترین موجود خلقت است. پس ای انسان خود را دریاب تا در منجلاب اسفل سافلین غرق نگردی، خود را فراموش نکن که تو در محضر حضرت ربوبیت هستی و هرکاری بکنی با همان فعل، جا برای خود تهیه نموده ای البته امروز هم اسلام امانتی است در دست ما که باید از این امانت با جان و دل دفاع کنیم.

روحش شاد و راهش پررهرو باد.

ارسال نظرات