برداشتی به سبک شهید اهل قلم بر شهادت کودک چهارساله حمله تروریستی در اهواز

به راستی اگر شهید آوینی حادثه تروریستی اهواز و شهادت کودک چهار ساله را نظاره می کرد در انتقال معانی آن چه می نوشت؟
کد خبر: ۹۰۶۳۷۵۴
|
۰۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، شهید آوینی اسطوره غیرقابل تکرار در احیاء معانی عمیق جهاد و مبارزه با طنینی فاخر و گویا در جهت  فهم عمومی و ایجاد انقلاب فرهنگی می باشد که خلاء وجودی آن امروزه بسیار مشهود است. به راستی اگر شهید آوینی حادثه تروریستی اهواز و شهادت کودک چهار ساله را نظاره می کرد در انتقال معانی آن چه می نوشت؟ تحلیل آنچه که بر قلم شهید آوینی برای بیان حادثه روان می شد قابل درک و فهم نیست اما از اقیانوس بی کران معرفتی آن شهید بنا به درک خود، برداشتی به سبک و نگارش ایشان در بیان حادثه ترسیم می نماییم که مصداقی هرچند ناقص از روایت آن شهید بزرگوار در وصف حادثه باشد:

آیا یزدیان زمان می پندارد که امت حزب الله با خروش دجالی شیاطین، علیه زن و کودک آنان  از پای خواهند نشست؟ آیا تجهیز جنود شیطان در برپایی حکومت وعده داده شده مستضعفین در زمین خللی ایجاد می نماید؟مگر نه اینکه ما وارثان خون خداییم و "ما رأيت الا جميلاً"  با خون های ریخته شده در کف خیابان سال هاست آموخته ایم. کودک شهید ما ترسیم جانسوز داغ علی اصغرهاست و این همان حجت کامله خداوند بر دنیای مرده خاکیست که هجرت از تعلقات را برای ما آسان نموده است. بانگ رحیل بار دیگر نواخته شد و کودک ما لبیک گویان گفت هجرتی در پیش دارم و عقل زمین گیر گفت مگر تن نحیف و ضعیف کودک یارای هجرت دارد؟ آری هجرت آغاز شد و همان کودک طلایه دار منتخب تا نقطه رهائی شد و دشمن چه میداند که نقطه رهایی چیست؟کربلا همه را فرا میخواند و نشان داران كربلا را در اقصی نقاط جهان بنگر که چطور تن خود را به سرب داغ  می سپارند و این همان آمادگی برای تحقق عدالت موعود است.

یزیدیان امروزکودک چهارساله را به مبارزه می طلبند! بگذارید دشمن خود را بفريبد و علی اصغرها را نشانه بگیرد که اینان نمیداندکودک ما چه انسی با خاك دارد. ابراهيم‌وار از اسماعیل خود در قربانگاه گذشتیم تا تحقق وعده‌ الهي را در عصر به ظاهر متمدن ببينيم! دشمن با اينكه بارها تجربه كرده است كه با آهن نمي‌تواند بر ايمان ما غلبه كند، اما چاره‌اي جز این ندارد چرا که او برده آهن است. اگر با یقین، پای در میدان نهیم، آهن بازیچه ای بیش نیست و فریادها را نخواهد برید.

شیطان حکومت خود را  بر ترس  و وحشت ما بنا نموده است اما غافل از آنکه کودک ما بال در بال فرشتگان دارد و اين چنين، حيات عاشورایی ما نفس به نفس با "هل من ناصر ینصرنی" ثارالله احیاء مي‌گردد. دامن پاك تو ای مادر، محمدطاهای امروز و آينده‌ي اين سرزمین را  شایسته "یَآ أَیَّتُهَا النَّفْسُ الْمُطْمَئِنَّةُ ارْجِعِى إِلَى‏ رَبِّکَ رَاضِیَةً مَّرْضِیَّةً" می نماید و چه شرفی بالاتر از این؟

حزب الله پيروز است و پيروزي خويشتن را مديون فقري است كه از آزادگی امام شهید خود درک نموده است. حزب الله خسته نمي‌شود و ملامت بر قلب استوارشان راهي ندارد و دشمن حيرت‌زده از این است که چگونه دژهاي به ظاهر استوار مكرش با طرفه العینی در مقابل معصومیت یک کودک بی دفاع فرو می ریزد! مگر نه اینست خداوند امروز وظیفه تحقق اهداف انبیاء را بر شانه های استوار و پرقدرت حزب الله قرار داده است؟ امروز کودک ما یک تنه در مقابل حرمله ها می ایستد و فردا به انتقامش، پاره های آتش حزب الله، حرامیان را درکام خود فرو خواهد برد.

 در هجر تو ای شهید چهارساله  کلام، زمین گیر شد و کبوتر شکسته بال عقل ، افق معانی را تنها در خیال می پروراند! آن جا که شما بال کشیدید پر جبرائیل بسوخت که آن جا جزء کودک شهید راه ندهند. هیچ شنیده ای که مرغی اسیر، قفس را هم بر دارد و با خود ببرد؟ آری این وصف حیات طیبه کودک شهید ماست که تحلیل آن عنان عقل را می کشد و در وادی سرگردانی عقل را ذبح می نماید. پیکر زمین بدون خون خدا مرده ای بیش نیست و قافله شهدا در راه است...و این راه جز به رفتن قابل فهم نیست !

صلوات می فرستیم به روح بلند شهید اهل قلم و تمامی شهدای اسلام و همچنین شهدای حادثه تروریستی اهواز و از خداوند برای خانواده شهدای حادثه تروریستی اخیر، طلب اجر و صبر زینب وار و علو درجات برای شهدای این حادثه خواستاریم.  نه فتنه های داخلی و نه زر و زور استکبار، رویش عاشورایی ملت را نمی تواند متوقف نماید چرا که این ملت انتخاب شده امام منتقم (عج) ، برای یاری اسلام هستند.

انتهای پیام/7727

ارسال نظرات
آخرین اخبار