کارشناس مسایل سیاسی در نشست بصیرتی بسیجیان پایگاه امام حسن(ع) شهرکرد گفت: عبور از مشکلات در گرو صبر و استقامت و وحدت است.
کد خبر: ۹۰۶۳۷۶۳
|
۰۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ به مناسبت هفته دفاع مقدس، نشست بصیرتی بسیجیان پایگاه مقاومت مسجد امام حسن علیه السلام شهرکرد برگزار شد.

مهدی بخشیان در این نشست، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تسلیت ایام محرم و شهادت هموطنانمان در اهواز به بررسی برخی علت های بروز مشکلات اقتصادی و تشویش اذهان عمومی پرداخت.

بخشیان، یکی از علت های مشکلات اقتصادی و سیاسی  به وجود آمده در چند ماه گذشته را وجود افراد بی لیاقت و فرصت طلب دانست که با گران کردن و احتکار کالاهای اساسی مورد نیاز مردم به دنبال سودجویی و منفعت بادآورده هستند.

وی، با تأکید بر ضرورت نظارت بیشتر دستگاه های نظارتی در امر تولید و توزیع و مصرف،  به توطئه های دشمنان انقلاب اسلامی در زمینه جنگ اقتصادی اشاره کرد و گفت: امروزه آمریکا و اسرائیل از جنگ سخت و نظامی ناامید شده و می خواهند که با جنگ نرم و فشار از طریق تحریم و عوامل روانی، مشکلات را بر سر سفره های مردم بیاوردند و با این شیوه آنها را نسبت به آرمان های کشور و انقلاب دلسرد کنند.

این کارشناس مسایل سیاسی، افزود: پیروزی وعده ی خداوند به جبهه حق است و رسیدن به موفقیت و پیروزی در گرو صبر و بردباری و مقاومت و وحدت مردم است؛ لذا از مردم عزیز انتظار می رود، ضمن همراهی با مسئولین و صبرپیشه کردن، همه با هم به جنگ با مشکلات برویم و به امید خداوند نصرت الهی نیز نزدیک است.

ارسال نظرات