خبرهای داغ:
فرماندار تبریز جلسه شورای شهر خسروشاه با اشاره به واریز ناچیز اعتبارات دولتی به شهرداری ها گفت: رسالت شهرداری ها باید به سمت خودکفایی سوق داده شود و با توجه به شرایط اقتصادی موجود و وضعیت درآمدی شهرداری ها، باید تلاش شود تا از هزینه های اضافی جلوگیری شود.
کد خبر: ۹۰۶۳۷۶۶
|
۰۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، علیار راستگو افزود: مردم به این باور رسیده اند که منابع درآمدی شهرداری معطوف به دولت نیست اما مطالبات به حقی از شورا به عنوان نمایندگان خود دارند که این انتظارات بایستی در حد توان و ضوابط برآورده شود.

وی ظرفیت بخش خسروشاه را در اجرای پروژه های بزرگ قابل توجه ارزیابی کرد و اظهار داشت: شورا و شهرداری بر اساس فضاهای موجود در اختیار، با شناسایی سرمایه گذاران متناسب با طرح های خود، درآمد پایدار شهری و اشتغالزایی منطقه را باعث شوند.

پس از اتمام جلسه فرماندار و معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری به همراه سایر اعضای جلسه از محل طرح سرمایه گذاری شهرداری خسروشاه بازدید کردند.

بخش خسروشاه یکی از دو بخش شهرستان تبریز واقع در سمت غربی شهر تبریز با جمعیت 48663 نفر طبق سرشماری سال 95 می باشد و دارای یک شهر، دو دهستتان و 12 روستا که با شهر ایلخچی شهرستان اسکو همجوار است.

ارسال نظرات