مسئول عقیدتی سیاسی استان خراسان جنوبی بیان داشت: تلاش دشمنان ما امروزه این است که خواسته‌های مردم تغییر کند و باورهایشان عوض شود.
کد خبر: ۹۰۶۳۷۷۹
|
۰۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ حجت الاسلام طاهری در نشست روشنگری بصیرتی در جمع کارکنان پایور و وظیفه در حسینیه سپاه ناحیه کاشمر  اظهار داشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حافظ انقلاب و صیانت از انقلاب اسلامی است و برای حفاظت از انقلاب هیچ حد و مرزی ندارد و از هیچ کس برای این وظیفه ذاتی اجازه نمی‌گیرد. جایگاه سپاه پاسداران امروزه جایگاه محکم و استواری است و ما می‌بینیم که امروزه دشمنان انقلاب بیشترین ترس را از این نهاد و سازمان دارند. دوستان انقلاب، دوستان تشیع و دوستان مکتب اسلام بیشترین امیدشان امروز به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری  تیرماه در دانشگاه امام حسین (ع) در جمع نیرو‌های سپاهی فرمودند یکی از مولفه‌های قدرت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران سپاه پاسداران است و حضور و نفوذ منطقه‌ای، توانمندی نظامی و موشکی و وحدت و اتحاد ملی را جزء مولفه‌های قدرت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی دانستند.

نماینده، ولی فقیه در استان خراسان جنوبی تصریح کرد: ما در یک موقعیت بسیار خطیر به سر می‌بریم. باید آفت‌ها و ویروس‌ها و تهدیدات زمان را بشناسیم، چون این آفت‌ها فرهنگ پاسداری و روحیه بسیجی و انقلابی را تهدید می‌کند و ما باید برای مقابله با آن برنامه داشته باشیم.

وی افزود: مبنای این ویروس‌ها و آفت‌ها بر می‌گردد به ویروسی به نام بی دردی و بی احساسی. اینکه مردم و مطالبات مردم دچار تغییر شود و از جنس خواسته‌های انقلاب نباشد. تلاش دشمنان ما امروزه این است که خواسته‌های مردم تغییر کند و باورهایشان عوض شود.

طاهری گفت: امروزه عده‌ای می‌گویند پیشرفت ما در مذاکره و ارتباط با امریکاست در حالی که پیشرفت ما از زمانی است که با امریکایی‌ها قطع رابطه داشته ایم. قبل از انقلاب ما با امریکا رابطه داشته ایم چقدر از این موفقیت‌های امروز را آن زمان داشته ایم؟ شما امروز می‌بینید کسانی که در گذشته با امریکا رابطه داشته اند چه سرنوشتی دارند. نمونه بارز آن مصر است که چه وضیعیتی را سپری می‌کنند. نمونه دیگر می‌توان افغانستان را نام برد. آن زمانی که امریکا وارد افغانستان شد همه می‌گفتند که چند سال دیگر مشاهده خواهید کرد که چه پیشرفت‌هایی را افغانستان از لحاظ اقتصادی و تکنولوژی خواهد کرد ولی شما می‌بینید که از سال ۲۰۰۱ که امریکایی‌ها وارد افغانستان شده اند تا به امروز که سال ۲۰۱۸ است و ۱۸ سال می‌گذرد چه وضیعیتی را افغانستان پشت سر می‌گذارد؟ و به تازگی هم جولانگاه نیرو‌های داعشی شده است. پس امریکا موجب پیشرفت کشور یا ملتی نخواهد شد لذا این‌ها فقط تقابل‌هایی است برای تغییر باور‌های مردم.

وی در پایان بیان داشت: خداوند متعال به همه ما توفیق عنایت بفرماید تا بتوانیم از این موقعیت خطیری که دشمنان انقلاب اسلامی ما به آن امید بسته اند که در آستانه ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی بتوانند شرایط را تغییر بدهند و می‌دانند که اگر ما چند ماه از این شرایط بگذریم ایران اسلامی تحریم پذیر نخواهد بود. راه ما و آرمان ما راه امام راحل و آرمان‌های انقلاب اسلامی است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها