در یادواره شهدای پایگاه امیرالمؤمنین فارسان عنوان شد:
فرمانده سپاه فارسان در یادواره 15 شهید والامقام مسجد صاحب الزمان فارسان، انقلابی بودن را مشروط به داشتن روحیه انقلابی و جهادی دانست.
کد خبر: ۹۰۶۳۷۸۶
|
۱۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از  استان چهارمحال و بختیاری؛ به همت سپاه ناحیه فارسان و بسیجیان پایگاه امیرالمومنین، یادواره 15 شهید والا مقام این پایگاه در مسجد صاحب الزمان فارسان برگزار شد.

سرهنگ دوم پاسدار حمید یزدانی با اشاره به اهمیت برگزاری یادواره های شهدا گفت: هر مجلسی که به یاد و نام شهدا برگزار شود سراسر نور و برکت است و آمدن به این مجالس در واقع افتخاری است که شهدا نصیب هر کسی نمیکنند و باید تلاش  کنیم تا بتوانیم جز رهروان شهدا قرار گیریم.

فرمانده سپاه ناحیه فارسان در ادامه عنوان کرد: با برگزاری یادواره های شهدا می توان فرهنگ ایثار و شهادت را در بین عموم به ویژه نسل جوان ترویج داد والا هیچ یک از شهدا و یا خانواده های آنان نیازمند برگزاری یادواره های شهدا نیستند بلکه برگزاری این مجالس معنوی نیاز اساسی جامعه ما و نسل جوان است.

یزدانی گفت: ما در دوران دفاع مقدس با دستان خالی در برابر تمام دنیا ایستادیم و پیروز شدیم، اگر بخواهیم دقت کنیم به دوران دفاع مقدس خواهیم دید که روحیه شهادت طلبی و انقلابی در تک تک لحظات جنگ جاری بود و همین روحیه انقلابی و جهادی رزمندگان و اخلاص آنها و ولایت پذیری این رزمندگان باعث شد تا تمام دنیا در برابر ما زانو بزنند.

وی افزود: اگر بخواهیم انقلابی باشیم باید روحیه انقلابی و جهادی داشته باشیم والا در ادامه راه کم می آوریم. ولایت پذیری نیز شرط اصلی برای انقلابی ماندن است.

ارسال نظرات