خبرهای داغ:
نمایشگاه هفته دفاع مقدس با حضور معاون استاندار و فرماندار کاشان و مسئولین ادارات و فرماندهان نظامی و انتظامی و جانشین ناحیه مقاومت بسیج کاشان در کاشان افتتاح شد.
کد خبر: ۹۰۶۳۷۹۸
|
۰۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۷

به گزارش خبر گزاری بسیج از کاشان ؛ سرهنگ پاسدار علیرضا شبانی زاده جانشین ناحیه مقاومت بسیج کاشان در ابتدای مراسم افتتاح ضمن خیر مقدم گویی به مسئولین و تقدیر و تشکر از برپا کنندگان نمایشگاه دفاع مقدس گفت: بدون تردید هشت سال دفاع مقدس به سان برگ زرین در تاریخ ایران می درخشد.

وی افزود؛ در سالگرد هفته دفاع مقدس رسالت ما انتقال باورها و ارزشهای این حادثه بزرگ در قالب برنامه های مختلف فرهنگی؛سیاسی به جامعه می باشد.یکی از کارهای ضروری و لازم در این زمینه احیا و زنده نگه داشتن مظاهر دوران دفاع مقدس است .

سرهنگ شبانی زاده با بیان اینکه گذر زمان و گردش ایام تمامی مسائل را به فراموشی می سپارد و نسل ها یکی پس از دیگری در حال تغییر هستند افزود یکی از راه های حفظ آثار شهدا تشکیل و تأمین نمایشگاههای دفاع مقدس است.

جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشان با بیان اینکه ؛حضور نسل جوان، دانش آموزان ، و دانشجویان در نمایشگاههای دفاع مقدس و مشاهده تاریخ دفاع مقدس سبب خواهد شد تا نسل جوان امروز آمادگی لازم را برای مقابله با توطئه های تمام نشدنی دشمن داشته باشد .

وی با اشاره به اینکه؛ ملت ایران در دوران دفاع مقدس یکه و تنها در برابر همه متکبران جهان ایستادند و هشت سال توطئه های دشمنان غرب و شرق را مردانه و جوانمردانه پاسخ دادند.

در پایان افزود؛ برگزاری اینگونه نمایشگاه ها از تعریف دفاع مقدس و آرمان های انقلاب اسلامی جلوگیری می کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها