خبرهای داغ:
امام جمعه طبس گفت: پیام شهدا ولایتمداری، عزت ، استقلال، شرافت، حجاب و عفاف است که باید برای حفظ این ارزش ها از هیچ تلاشی دریغ نورزیم.
کد خبر: ۹۰۶۳۸۴۴
|
۰۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت الاسلام والمسلمین محمدی در مراسم یادواره شهدای محله پایگاه حضرت ثامن الحجج که در مزار شهدای گمنام  ارسک برگزار شد  گفت: ولایت مداری پیام شهداست و استقلال وعزت ما ثمره خون شهداست.

  وی عنوان داشت: قریب  ۲۳هزارشهید که خون خویش را فدای انقلاب اسلامی و با خدا معامله کردند. خریدار خدا،  فروشنده مومنین، کالا جان ومال و این شهدا در جوار رحمت الهی متنعمند.

امام جمعه طبس ادامه داد: خداوند درسه کتاب تورات، انجیل و قرآن وعده بهشت را به شهدا داده  داده است که تخلف نخواهد داشت.

وی با اشاره به  حوادث دهه محرم گفت: جناب " حر" در مقطعی از زمان انتخاب خوبی کرد و مستجاب الدعوه است. زیرا در مسیر امام حسین قدم گذاشت و هر کس حسینی شد مقام و منزلت خوبی دارد.

 وی اظهار داشت: شهدای ما هم انتخاب گران خوبی بودند وهم معامله خوبی با خالق خود داشتند.

امام جمعه طبس گفت: شهدا ارزش محور بودند. آنها رفتند و کاری حسینی  کردند و در واقع عهد و پیمان خویش را با خونشان امضا کردند.

 وی بیان داشت: ما که مانده ایم  باید کار زینبی کنیم و حامل پیام خون شهدا باشیم. پیام شهدا عزت ، استقلال، شرافت، حجاب و عفاف است که باید برای حفظ این ارزش ها از هیچ تلاشی دریغ نورزیم.

 حجت الاسلام محمدی ضمن  تقدیر و قدردانی از زحمات دست اندرکاران یادواره شهدای  ارسک و همکاری مسؤلین گفت: هر کاری برای بزرگداشت مقام و منزلت  شهدا انجام دهیم هنوز هم در برابر ایثار و از جان گذشتگی این عزیزان مدیون هستیم.

 انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها