عضو کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس، گفت: گزارش ۳۶۰ صفحه ای از واردات برای ما ارسال شده اما تاکنون در لیست واردات کالاها به این موضوع که کود انسانی نیز جز لیست واردات باشد نرسیده ایم.
کد خبر: ۹۰۶۳۸۵۷
|
۰۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۰
 
 
 
 

به گزارش خبرگزاری بسیج، علی ابراهیمی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، درباره بررسی صحت و سقم واردات کود انسانی به کشور، گفت: گزارشی از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت درباره کود انسانی به کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست ارائه شد و در واقع یک لیست واردات از اقلام مختلف که حدود 360 صفحه بوده برای ما ارسال شد.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی، افزود: تاکنون در لیست واردات کالاهایی که ارائه شده به این موضوع که کود انسانی نیز جز لیست واردات باشد نرسیده ایم و اگر این اتفاق رخ داده باشد از طریق دیگری صورت گرفته است.

نباید مجوز واردات برای پتو با حیوانات حرام گوشت صادر شود

وی درباره واردات پتو به کشور، ادامه داد: در خصوص واردات پتو که با پوست حیوانات حرام گوشت تولید می شود به دلیل شبهاتی که در مصرف آنها وجود دارد نباید مجوز واردات برای آنها صادر شود.

نماینده مردم شازند در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: درباره واردات 15 قلم کالا از وزارت صنعت، معدن و تجارت سوال شده بود اما اطلاعاتی 360 صفحه ای ارائه شد.

ارسال نظرات