فرمانده تیپ پیاده امام صادق (ع) استان بوشهر:

جشن ۴۰ سالگی انقلاب بسیار باشکوه بر گزار می شود

سردار محمد تقی صفری در همایش روز قشر و روز بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت در گناوه در جمع پیشکسوتان جهاد و شهادت این شهرستان گفت : مسیر انقلاب و نظام بر گرفته از مسیر نهضت عاشوراست.
کد خبر: ۹۰۶۳۸۶۵
|
۰۹ مهر ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۳
جشن ۴۰ سالگی انقلاب بسیار باشکوه بر گزار می شودبه گزارش خبر نگار بسیج از گناوه سردار صفری در این آیین  افزود: مسیر نظام و انقلاب ما ، همان مسیر نهضت عاشوراست و این حرکت شکست ناپذیر است.
 سردار صفری گفت:: دشمن با آغاز جنگ تحمیلی قصد داشت تا نظام و انقلاب نوپای مارا از پای دراورد.
وی ابراز داشت: تمامی مردم ایران، اعم از زن و مرد، خردو کلان، پیروجوان با عشق به حضرت امام خمینی (ره) در مقابل دشمن ایستادند.
وی بیان داشت: امروز پیام انقلاب اسلامی در بیرون از مرز‌های کشور طنین انداز شده است و بصورت عملی دوستداران این نظام با درس از این انقلاب منافع دشمن را به خطر انداخته و دست دشمن را در بسیاری از موارد قطع نموده اند.
صفری بیان داشت: دشمن می‌داند که تا پیروزی منطقه‌ای و جهانی منطق انقلاب و نظام ایران راهی بسیار کوتاه باقی نمانده و درصدد است تا جلوی ان را بگیرد.
این سردار سپاه اسلام ابراز داشت: امروز دشمن در سوریه، یمن، عراق. وهرکجا که خواسته اقدامی نماید با شکست مواجه شده وتن‌ها راه مقابله را سنگ اندازی در مسیر رشد این نظام می‌داند.
وی بیان داشت: استکبار امروز با جنگ تبلیغاتی و اقتصادی وارد میدان شده است، که باردیگر شکست سختی خواهد خورد.
وی افزود به حول قوه الهی با گذشت از این پیچ تاریخی و شکست دشمن در جنگ اقتصادی جشن ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی را بسیار باشکوه بر گزار خواهیم کرد.
در این آیین تعدادی از پیشکسوتان جهاد و شهادت به بیان خاطراتی از دوران دفاع مقدس پرداختند و یکی از مداحان اهل بیت (ع) نیز عزاداری نمود.
ارسال نظرات