ضرورت برگزاری کارگاههای آموزشی ویژه کارگزاران بیمه

کارگاه آموزشی کارگزاران صندوق بیمه اجتماعی روستائیان کشاورزان و عشایر استان سیستان و بلوچستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۶۳۸۷۳
|
۰۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۱

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان  به نقل از روابط عمومی صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر، کارگاه آموزشی کارگزاران سیستان و بلوچستان با هدف ارتقا سطح دانش کارگزاران و آموزش کاربردی سامانه سبا(الکترونیکی نمودن پرونده‌های تعهدات و نام نویسی) در دو بخش تئوری و عملی برگزار شد.

مهرداد جهاندیده مدیر کل اداره کار و رفاه اجتماعی گفت: کارگزاران می توانند با شناسایی ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های موجود در جهت اشتغال روستائیان، خصوصا بیمه شدگان را فراهم کنند و همچنین با تلاش مضاعف نسبت به معرفی بیشتر و بهتر صندوق بیمه اجتماعی و دیگر دستاورد‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی اقدام نمایند.

وی با اشاره به تسهیلات اشتغالزایی طرح‌های روستایی افزود: در صورت معرفی طرح‌های اشتغالزا و کارآفرین از سوی کارگزاران و بیمه شدگان، پرداخت تسهیلات به کارگزاران و بیمه شدگان صندوق بیمه اجتماعی در اولویت خواهند بود.

امان الله شاقوزایی مدیر صندوق بیمه اجتماعی استان هم با اشاره به ضرورت برگزاری کارگاه‌های آموزشی جهت بروزرسانی و ارائه آموزش‌های مستمر برای کارگزاران با هدف بروز رسانی آن‌ها اظهار داشت: آشنایی بیشتر و بهتر کارگزاران از آخرین دستورالعمل‌ها و شرایط عضویت افراد در صندوق و آشنایی با نحوه عملکرد مطلوب با سامانه‌ها از مهمترین اهداف این دوره‌ها است که استمرار برگزاری این آموزش‌ها در دستور کار قرار داشته است.
ارسال نظرات
آخرین اخبار