محمد فرخی
فرمانده بسیج شهرستان قرچک:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ۱۵ خرداد قرچک گفت: فرهنگ ایثاروشهادت یک سرمایه جاودانه و پایدار است که ما باید ضمن حراست و پاسداری، آن را به‌صورت یک اصل در تمام ابعاد زندگی نهادینه کرده و سرلوحه کار خود قرار دهیم.
کد خبر: ۹۰۶۳۹۳۷
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج، به مناسبت هفته دفاع مقدس و شهادت حضرت امام سجاد(ع)، بهمن خطیبی سرپرست فرمانداری، حجت‌الاسلام‌والمسلمین اسماعیلی امام‌جمعه، سرگرد شهیری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ۱۵ خرداد، آزمان کادری رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و دیگر مسؤولین با محسن عصار لو جانباز ۷۰ درصد هشت سال جنگ تحمیلی دیدار و گفتگو کردند.

سرگرد علی اصغر شهیری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ۱۵ خرداد قرچک در این دیدار اظهار داشت: شهدا چشم‌وچراغ انقلاب هستند و حضور بابرکت آنان مایه سرافرازی و سربلندی است و رشادت‌های رزمندگان، جانبازان و شهدای ما در هشت سال جنگ تحمیلی امنیت امروز ایران اسلامی را رقم زد.

وی گفت: جانبازان مایه افتخار جامعه، میراث داران انقلاب اسلامی و سرمایه‌های معنوی کشور به شمار می‌روند و خدمت به آن‌ها افتخاری بسیار بزرگ محسوب می‌شود.

شهیری بیان کرد: فرهنگ ایثاروشهادت یک سرمایه جاودانه و پایدار است که ما باید ضمن حراست و پاسداری، آن را به‌صورت یک اصل در تمام ابعاد زندگی نهادینه کرده و سرلوحه کار خود قرار دهیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: دیدار با خانواده‌های شهدا و جانبازان یکی از وظایف اساسی مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی است و حل مسائل و مشکلات این عزیزان جزء اولویت‌های کاری آنان می‌باشد./

ارسال نظرات