مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران:
مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: ولایت فقیه ما برهمه جهان اتمام حجت می کند زیرا فرهنگی که امام بر جای گذاشت برای همه جهان است و فرهنگ امام فرهنگی جهانی است.
کد خبر: ۹۰۶۳۹۳۹
|
۰۶ مهر ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار خسرو عروج مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران در خطبه های نماز جمعه قرچک اظهار داشت: جنگ ایران همانند ترتیب جنگی در عاشورا بود و پیر، جوان، غنی، فقیر، همه درکنار امام معصوم بودند، برای همین است که بعضی کشورها می گویند ترتیب جنگی ایران یک ترتیب جنگی متعارف است .
وی گفت: ولایت فقیه ما برهمه جهان اتمام حجت می کند زیرا فرهنگی که امام برجای گذاشت برای همه جهان است و فرهنگ امام فرهنگی جهانی است، همان فرهنگی که رهبر انقلاب پرچم آن را بردوش دارد و با دنیا حرف می زند و حجت را تمام می کند .
سردار عروج بیان کرد: دشمنان اسلام داشتن با این همه ابزار و تجهیزات جنگی ناتوان از ‏نابودی جمهوری اسلامی ایران در جهان هستند. دشمنان اسلام در صدد ایجاد ارتش‌هایی شبه ‏اسلامی در راستای مقابله با اسلام ناب محمدی است‎.

وی تصریح کرد: دشمن متوجه شده است که با جنگ نظامی، اقتصادی، ‏علمی، فرهنگی و اجتماعی از پس این امت بر نمی آید لذا به این نتیجه رسیده تا ارتش های ‏شبه اسلامی را تاسیس کند‎.
مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران افزود: تشکیل ارتش های به اصطلاح اسلامی در کنار این مملکت حسینی برای ضربه ‏زدن به افکار امام است و هدف آنها نه خاورمیانه و نه بحث شامات است.

وی تاکید کرد: براساس فرموده امام این انقلاب با قائم به خون بودن خود در ادامه راه اهل ‏بیت(س) و امام حسین(ع) قرار داشته و همواره با تاسی از مکتب اسلام گام برداشته است‎.
عروج گفت: فرهنگ مردم ایران، فرهنگ شهادت است. ملت ما شهادت را نه پایان زندگی، بلکه اوج کمال انسانی و بلندترین نقطه عروج روح آدمی می داند. شهادت برای مردم مسلمان کشورمان یعنی انتخاب خدا به جای خود یعنی رسیدن به خدا و معامله جسم خاکی در برابر رضایت خدا و رها کردن دنیای گذرا و رسیدن به بقا و جاودانگی است.
وی در پایان خاطرنشان کرد: ایران اسلامی که کشوری ثروتمند و غنی است و به خاطر فرهنگ خاص مردمش بیش از سایر ملت‌ها در چشم است، به همین خاطر بسیار اهمیت دارد که فرهنگ شهادت را همیشه در میان مردم زنده نگه داشت و نگذاشت تا این فرهنگ از خاطر جوانان کشورمان پاک شود./

ارسال نظرات