فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان گفت: اولویت سپاه پاسداران در کنار ناجا و دیگر دستگاه های امنیتی حفظ امنیت قشر کامیون داران در جاده است.
کد خبر: ۹۰۶۳۹۵۰
|
۰۸ مهر ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، سردار مرتضی کشکولی، فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه صنف رانندگان مطالبات ودغدغه هایی دارند که بایستی از طرف متولیان امر بررسی ومرتفع شود اظهارداشت:بر اساس تجمعات صنفی که در سراسر دنیا وجود دارد این تجمعات در دو روز اول شکل میگیرد تا فقط مسئولین مطالبات آنها بشنوند و برای رفع آن چاره اندیشی کنند.

وی بیان کرد:  در این برهه زمانی برخی ها به خصوص ضد انقلاب ها به دنبال گرفتن ماهی از آب گل آلود هستند وسعی دارند این تجمعات صنفی را سیاسی جلوه دهند.

کشکولی با تاکید براینکه سنگ پرانی و ایجاد مزاحمت برای کامیون داران در جاده سنخیتی با مطالبه گری قانونی ندارد،گفت: اولویت سپاه پاسداران در کنار ناجا و دیگر دستگاه های امنیتی حفظ امنیت قشر کامیون داران در جاده است.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با تأکید براینکه عکس واسامی اخلال گران جاده ای در فضای مجازی منتشر می شود گفت: گشت های ثابت وسیار برای برای تسریع در حمل ونقل جاده ای وبرقراری نظم و امنیت توسط بسیج و سپاه در محورهای مواصلاتی استان تشکیل می شود.

وی یادآورشد: شماره تلفن ۱۱۴ اطلاعات سپاه به صورت شبانه روزی آماده دریافت اطلاعات واخبار مردم به خصوص رانندگان است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات