دادستان عمومی انقلاب استان سمنان تاکید کرد:

شورای محله اسلامی همکار دادستانی در جهت شناسایی و برطرف کردن آسیب های اجتماعی است

دادستان استان سمنان گفت: شورای محله اسلامی همکار و همیار دادستانی در جهت شناسایی آسیب های اجتماعی و برطرف کردن آنهاست.
کد خبر: ۹۰۶۳۹۵۴
|
۰۸ مهر ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، حیدر آسیابی در دیدار اعضا قرارگاه شهید شاطری سپاه قائم آل محمد (عج) استان با نماینده ولی فقیه در استان در سخنانی با اشاره به اینکه آسیب های اجتماعی یکی از معضلاتی جدی نظام است افزود: این موضوع به قدری اهمیت دارد که مقام معظم رهبری این جلسات را شخصا اداره می کنند و تعبیر زخم ها را در مورد آسیب ها استفاده فرمودند که اگر عفونت کند آسیب های جدی و خطرناکی را متوجه کشور می کند.
وی با بیان اینکه در محلات اسلامی به آسیا آسیب های اجتماعی توجه جدی می شود گفت: شاید مردم این آسیب ها را می بینند و بی توجه عبور می کنند و شاهد ترک خیلی از وظایف قانونی هستیم و این طپ .نیست که همه وظایف دستگاه های اجرایی نسبت به امور شهروندان انجام می شود و این ناشی از غفلت و عدم اشرافیت به معضلات در محلات است.
دادستان عمومی و انقلاب استان سمنان با بیان اینکه فلسفه شورای محله اسلامی کمک به دستگاه های اجرایی و نهادهای قضایی بویژه دادستانی به عنوان مدعی العموم برای پیگیری مشکلات مردم است افزود: از بدو تشکیل شورای محله های اسلامی این شوراها یا نهاد دادستانی همکاری داشته و دارند و پیگیری مرتفع شدن مشکلات در محلات بوده ایم.
وی با اشاره به توانمندسازی اهالی محلات اسلامی با تشکیل شوراهای محله اسلامی هستیم اظهار کرد: تحقق عدالت اجتماعی در مناطق کم برخودار و در حاشیه شهر با حرکت مستمر شورای محله اسلامی که کمک کار برای اجرای عدالت اجتماعی و توزیع عادلانه امکانات و توجه به قشر محروم نقاط شهری محقق شده است.
آسیابی با بیان اینکه دستگاه قضایی و دادستانی استان و شهرستان ها آمادگی دارد از این فرصت برای کم کردن و شناسایی آسیب های اجتماعی استفاده کند افزود: شورای محله اسلامی همیار بلکه همکار دادستانی در جهت شناسایی آسیب های اجتماعی و برطرف نمودن آنها در محلات است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار