فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان گفت: هشت سال دفاع مقدس سند پرافتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی است که مهم‌ترین شاخص این جنگ نابرابر، بروز و ظهور قدرت نرم نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده است.
کد خبر: ۹۰۶۳۹۵۷
|
۰۸ مهر ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، مرتضی کشکولی، فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان در نشست بصیرتی –روشنگری فرهنگیان آموزش و پرورش لرستان که برگزار شداظهارکرد: رسالت امروز معلمان بصیرت بخشی، ترویج امید و نهادینه کردن و تعمیق فرهنگ دینی در جامعه است.
وی گفت: هشت سال دفاع مقدس سند پرافتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی است که مهم‌ترین شاخص این جنگ نابرابر، بروز و ظهور قدرت نرم نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده است.
کشکولی این قدرت نرم نظام را برگرفته از قرآن، عترت، تبعیت از ولایت فقیه و معنویت دانست و گفت: هشت سال دفاع مقدس رزمندگان اسلام استیلای قدرت سخت استکبار جهانی را در برابر قدرت نرم نظام باطل کرد.
فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان به تجلی مبانی قدرت نرم انقلاب اسلامی ایران در دوران دفاع مقدس اشاره کرد و و با تاکید بر ضرورت بیان دستاوردهای انقلاب، گفت: در کنار پیشرفت‌های علمی، نظامی و اقتصادی، بیرون راندن آمریکا در سطح راهبردی منطقه و تعمیق آرمان‌های امام و انقلاب در دل مردم منطقه حاکی از این حقیقت گویا است که استکبار جهانی در برابر قدرت نرم نظام به زانو درآمده است.
وی به بلوغ و چهل سالگی نظام اشاره کرد و گفت: فرهنگیان به‌عنوان افراد شاخص جامعه در شرایط کنونی رسالت سنگینی دارند که از مهم‌ترین آن می‌توان به تبلیغ دستاوردها و پیشرفت‌ها، تقویت باورهای دینی، فرهنگ‌سازی در مبارزه با فساد و همچنین قانون‌گرایی اشاره کرد.
کشکولی به سخنرانی رئیس‎جمهور در صحن مجمع عمومی سازمان ملل اشاره کرد و گفت: بیانات دکتر روحانی یک‌بار دیگر عزت و اقتدار سیاست‌های جمهوری اسلامی و تحقیر سیاست‌های آمریکا را در دنیا نشان داد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات