دبیر قرارگاه شهید شاطری سپاه استان سمنان:

فعالیت ۲۲ محله اسلامی در استان سمنان/ارائه بیش از ۱۶۷ میلیارد ریال خدمات در محلات اسلامی

دبیر قرارگاه شهید شاطری سپاه استان سمنان با اشاره به تشکیل ۲۲ محله اسلامی در استان گفت: در این محلات تاکنون ۱۶۷ میلیارد ریال خدمات عمرانی، درمانی و محرومین زدایی ارائه شده است.
کد خبر: ۹۰۶۳۹۵۹
|
۰۸ مهر ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، حجت الاسلام حسین یحیایی در دیدار اعضا قرارگاه شهید شاطری سپاه قائم آل محمد (عج) با نماینده، ولی فقیه در استان با بیان اینکه خدمت به مردم دستور خداست افزود: روح خدمت تقرب الی الله است و مدیریت محله محور یک حرکت ریسه‌ای و دقیق در کاهش آسیب‌های اجتماعی و هویت بخشی به محله هاست و در الگوی ائمه معصومین نیز وجود داشته است.
وی با اشاره به حجم نیاز مردمی کردن محله ها، محله اسلامی از سال ۱۳۹۴ در استان سمنان ایجاد شد گفت: در شاهرود محله شهرک شهید بهشتی و در سمنان محله سربداران و در گرمسار محله شهید صدوقی با مدیریت مردم و‌حمایت آن‌ها ایجاد شد و امروز قریب به سه سال از این اقدام می‌گذرد که قرارگاهی به این منظور ایجاد شده که ۲۲ محله راه اندازی شده است.
دبیر قرارگاه شهید شاطری سپاه استان خاطر نشان کرد: شورای محله اسلامی با ۱۰ نفر با مسئولیت و شرح وظایف مشخص در حوزه‌های مختلف فعالیت می‌کند که نیازمندی‌های محله را در راستای کمک به مردم و رفع مشکلات مردم با روحیه مطالبه گری پیگیری و شاهد و موفقیت‌های فراوانی نیز بوده ایم.
وی با ارائه گزارشی از فعالیت‌های انجام شده در قالب آمار و ارقام عنوان کرد: ۱۵۰ میلیارد ریال خدمات عمرانی، ۷ میلیارد ریال خرید دولت درمانی و ۱۰ میلیارد ریال خدمات محرومیت زدایی در قالب سبد حمایتی و کمک به زنان بد سرپرست و بی سرپرست و حل مشکلات حقوقی و ترک اعتیاد را شامل می‌شود.
یحیایی با بیان اینکه به استعداد ۲۲۰ نفر امروز پای کار محلات اسلامی حضور دارند گفت: ۵۰ درصد جمعیت شورای محلات اسلامی را روحانیت عزیز تشکیل می‌دهند که پای کار هستند که نمونه‌های فراوانی در این زمینه داریم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار