مراسم گرامیداشت هفته‌ی دفاع مقدس در دهشیر شهرستان تفت

مراسم گرامیداشت هفته‌ی دفاع مقدس با برگزاری نمایشگاه و سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین کیانی مسئول نمایندگی، ولی فقیه در ناحیه‌ی مقاومت بسیج تفت پنج شنبه پنجم مهرماه در روستای دهشیر با همکاری پایگاه بسیج حضرت آسیه برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۶۳۹۷۱
|
۰۹ مهر ۱۳۹۷ - ۰۷:۲۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از تفت، کیانی بااشاره به مقابله‌ی جبهه حق و باطل در طول تاریخ به تبیین چگونگی و ویژگی‌های این مقابله پرداختند.
وی متذکر شد که بنابر فرمود ه قرآن کریم تا هنگامی که مسلمین راه توحید را در پیش رو داشته باشند جبهه‌ی باطل از دشمنی و تحریم آن‌ها دست بردار نیست وی افزود با توجه به اوضاع کنونی تا زمانی که دنباله روی کاملی از مستکبرین جهانی نداشته باشیم مشکل آفرینی و تخریب جبهه‌ی مقابل ادامه دارد.
کیانی ویژگی بیداری امت مسلمانان ایران را همچون خاری در چشم استکبار دانست که معادلات جبهه‌ی کفر و نفاق را بر هم زده است و همین آگاهیِ مردم را دلیل این همه دشمنی و مشکل آفرینی از ناحیه‌ی مستکبرین عالم دانست.
وی افزود: بنابر معارف قرآن و روایات درجات مبارزان و مجاهدان در راه خدا در پیشگاه الهی بسیار عظیم و غیر قابل شمارش است و ایستادگی و صبر را مانند دوران دفاع مقدس تنها راه مقابله و پیروزی در مقطع کنونی عنوان کرد
که خدای متعال نیز در قرآن کریم شرط صبر و استقامت وعده‌ی پیروزی را به مسلمین در برابر مکر دشمنان داده است.
وی با اشاره به شرایط حساس حال حاضر کشور، خواستار همبستگی و اتحاد و همدلی مردم و بیداری مسئولان شد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار