مدیر موسسه فرنگی بین الحرمین شاهرود:
مدیر موسسه فرنگی بین الحرمین گفت:: فرهنگ سازی، از ثمرات بزرگ دفاع مقدس است.
کد خبر: ۹۰۶۳۹۷۸
|
۰۹ مهر ۱۳۹۷ - ۰۷:۳۶
محمد ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود بمناسبت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: دوران دفاع مقدس روایت گر رشادت‌ها و دلاوری‌های انسان‌هایی آزاده است که با عزمی راسخ، گام در مسیری دشوار نهادند و اینگونه جلوه‌ای از عشق الهی را به منصه ظهور رساندند و آموزگار درس ایثار و از خودگذشتگی شدند.
وی افزود: یکی از ثمرات بزرگ دفاع مقدس، فرهنگ سازی است. در دفاع مقدس جوانان و رزمندگان اسلام با از خودگذشتگی‏ها و ایثارگری‏های خود، آئین و مرامی را بنیان نهادند که ایثار و شهادت به عنوان فرهنگی ارزشی، و ارزشی فرهنگی همه جریان‏ها و مسائل دیگر را تحت الشعاع خود قرار داده و دفاع مقدس زمینه ساز فرهنگ مقدسی شد که طریق اتصال به ملکوت را هموار کرد.
مدیر موسسه فرهنگی بین الحرمین خاطر نشان کرد: دوران دفاع مقدس یکی از درخشان‌ترین عرصه‌های دفاع محسوب می‌شود؛ هنگامه‌ای که ملت ایران در اتحادی بی نظیر و یکپارچه به مصاف با دشمن متجاوز رفتند و برای حفظ و پاسداری از خاک وطن، سراسر عشق، ایثار و شجاعت شدند.
وی تصریح کرد: پس از پایان جنگ نیز مجاهدانی از تبار شهیدان برای دفاع از اسلام و حریم اهل بیت (ع) در قامت مدافعان حرم در جنگ با اندیشه‌های افراطی و تکفیری، جامه برازنده شهادت را بر تن کردند و تحسین جهانیان را برانگیختند.
ابراهیمی گفت: باید خاطرات دوران دفاع مقدس به نسل‌های آینده انتقال یابد، تا آیندگان بدانند که این انقلاب اسلامی و دفاع مقدس چه روز‌هایی را پشت سرگذاشته است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها