مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج روح الله یزد:
به منظور افزایش بینش و بصیرت سیاسی بسیجیان؛ مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج روح الله یزد در جمع بسیجیانی که در همایش پیاده روی شرکت کرده بودند، اقدام به سخنرانی نمود.
کد خبر: ۹۰۶۳۹۹۰
|
۰۹ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد؛ حجت الاسلام شیخ زاده در این مراسم گفت:الان که در آستانه برگزاری جشن پیروزی چهل سالگی انقلاب هستیم دشمنان در این چهل سال تمام تلاششان را بکار گرفته اند تا این نظام و انقلاب را سرنگون کنند، ولی تا کنون نتوانسته اند و بعد از این هم نخواهند توانست. مردم ما باید هوشیار باشند و فریب نیرنگ‌ها و تبلیغات مسموم رسانه‌های دشمن را نخورند قرار نیست تحریم اگر شد قحطی بیاید دیگر دوران امروز مانند دوران‌های گذشته نیست که کشور‌های مستکبر بتوانند مانند سابق زورگویی کنند.
وی در ادامه افزود:راه‌های بسیاری جهت دورزدن تحریم‌ها وجود دارد و مردم نگران نباشند و با احتکار کالا‌ها به تورم داخل کشور دامن نزنند. اینکه رسانه‌های خارجی به احتکار امر می‌کنند بدانید که این‌ها دلسوز شما نیستند. این رسانه‌ها توسط کشور‌های مستکبر مأموریت دارند تا با تبلیغات مسموم خود اوضاع داخل کشور را آشفته کنند. به حول و قوه الهی اگر مردم همگام و همراه ولایت و نظام باشند، دشمنان هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند.
ارسال نظرات