سید ساجد یعقوبی
‌ نماینده ولی فقیه در استان اردبیل:
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: انقلاب فرهنگی پیش زمینه انقلاب اقتصادی است و باید با اصلاح فرهنگ و همدلی زمینه تحولات اقتصادی را در کشور فراهم کنیم.
کد خبر: ۹۰۶۳۹۹۴
|
۰۹ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۳

انقلاب فرهنگی پیش زمینه انقلاب اقتصادی است

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، آیت الله سید حسن عاملی در آیین تکریم و معارفه امام جمعه جعفرآباد گفت: در حال حاضر و در این وضعیت اقتصادی برخی از افراد مقدارزیادی طلا، سکه و دلار را در خانه های خود انبار کرده اند و منتظر افزایش قیمت آن هستند.

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل افزود: گذر از وضعیت پیش آمده کنونی نیازمند همدلی و مشارکت تمامی مردم است و باید تلاش کرد تا با تقویت این حس مشکلات کشور با خرد رفع گردد.

رئیس شورای فرهنگی استان اردبیل استان به نقش روحانیت در جامعه و محبوبیت این قشر در بین مردم اشاره کرد و گفت: ائمه جمعه همواره دارای رابطه مثبت و دوسویه ای با مردم هستند و هیچ یک از اهالی راضی به عوض کردن ائمه جمعه نیستند.

وی وظایف ائمه جمعه و روحانیت در جامعه را یادآور شد بیان کرد: ائمه جمعه باید نترس بوده و خرافات و بدعت را به مردم معرفی کرده و آداب و رسوم غلط را از زندگی مردم حذف کنند.

امام جمعه اردبیل به ظرفیت های شمال استان اشاره کرد و گفت: در شهرهای شمالی استان به خصوص شهرستان های بیله سوار و پارس آباد کارهای بزرگی انجام گرفته و در آینده این مناطق مرکز تولید ثروت خواهد شد.

آیت الله عاملی بیان کرد: برخی افراد مغرض می خواهند در بین مرکز استان و شهرهای شمالی تفرقه بیندازند که باید با هوشیاری این مشکلات ریشه یابی و وحدت و همدلی در بین مردم ایجاد شود.

وی گفت: هم اکنون کارهای بزرگی در منطقه مغان در حال اجراست و ادعای اینکه مئسولان استانی به فکر توسعه مغان نیستند ، دروغ بزرگی است.

در این آیین از تلاش های حجت الاسلام محمد جواد باقری امام جمعه سابق بخش جعفرآباد تقدیر و حجت الاسلام محمد طالبی به عنوان امام جمعه جدید این بخش معرفی شد.

ارسال نظرات