رزمایش شیفت ایثار با حضور جانشین فرمانده سپاه دهگلان با مشارکت کار گران در کاخانه خرمدشت شهرک صنعتی دهگلان برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۶۳۹۹۸
|
۰۹ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، با حضور جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه، امام جمعه و با مشارکت کارگران کارخانه تولید رب خرمدشت شهرک صنعتی دهگلان رزمایش شیفت ایثار برگزار شد.

حسن راشدی فرد جانشین فرمانده سپاه دهگلان در این رزمایش ضمن تبریک هفته دفاع مقدس اظهار داشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ادامه اجرای برنامه‌های جهادی و محرومیت زدایی خود، رزمایش بزرگ محمد رسول‌الله (ص) را در استان‌های مختلف به اجرا درآورده است که قسمتی از رزمایش، به فعالیت‌های جهادی و محرومیت زدایی پرداخته می‌شود.


وی افزود: اجرای این رزمایش توسط قشر بسیج کارگری در قالب شیفت ایثار به این صورت برگزار می‌شود که کارگران بسیجی خارج از شیف کاری خود، از یک ساعت تا یک شیفت کاری بدون دستمزد و با هماهنگی مدیران خود، در یک مجموعه تولیدی و یا صنعتی که دارای پایگاه بسیج کارگری است به فعالیت می‌پردازند.


جانشین فرمانده سپاه دهگلان با بیان اینکه این رزمایش به منظور آمادگی برای مقابله با جنگ اقتصادی و تحریم دشمن طراحی شده است، افزود: در دوران ۸ سال دفاع مقدس و انقلاب ۱۴ هزار شهید از جامعه کارگری تقدیم انقلاب شده است و اکنون نیز کارگران در جنگ اقتصادی برای همراهی با انقلاب و کمک به اقتصاد کشور اقداماتی از قبیل: اضافه کاری بدون دستمزد با عنوان شیفت ایثار و یا کمک به جمع‌آوری ضایعات کارخانه‌ها، تعمیر و نگهداری دستگاه‌ها، ایمنی و بهداشت و ... در مراکز کار و تولید سراسر کشور در قالب رزمایش انجام خواهند داد.



کارگران بسیجی این پیام را به مسئولان رساندند که لازم است مسئولان به کارگران اعتماد کنند، کارگران بسیجی آماده‌اند تا نیاز کارخانجات را با ایستادگی و استفاده از ظرفیت داخلی تأمین کنند و برای خروج از وضعیت رکود به صورت شبانه روزی کار کنند.

انتهای پیام/۷۷۲۷
ارسال نظرات