خبرهای داغ:
معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه صنعتی شاهرود خبر داد:
معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه صنعتی شاهرود از پذیرش بیش از ۱۲۰۰ نفر در مقطع کارشناسی این دانشگاه خبر داد.
کد خبر: ۹۰۶۴۰۱۳
|
۰۹ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، دکتر ناصر گودرزی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه صنعتی با بیان اینکه در سال جاری میزبان بیش از ۱۲۰۰ نفر دانشجو جدیدالورود در مقطع تحصیلی کارشناسی هستیم اظهار کرد: از روز شنبه ۳۱ شهریور ماه جاری ثبت نام دانشجویان جدیدالورود این مقطع تحصیلی در دانشگاه آغاز گردید و تا روز پنجشنبه ۵ مهر ماه سال ۹۷ ادامه یافت.
وی افزود: پذیرفته شدگان با حضور در محل ثبت نام طبق طبقه بندی دانشکده‌ها پس از استراحت در فضا‌های در نظر گرفته شده، با در دست داشتن مدارک شناسایی خود مراحل ثبت نام را با موفقیت طی نمودند.
گودرزی با اشاره به رشد ۵ درصدی دانشجویان جدیدالورود در مقطع کارشناسی این دانشگاه خاطر نشان کرد: خوشبختانه نه تنها در این مقطع بلکه در مقاطع ارشد و دکتری شاهد این رشد بوده ایم.
معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه صنعتی شاهرود افزود: حضور کارشناسی به منظور پاسخگویی سوالات آموزشی به دانشجویان، حضور نماینده‌ای از دانشکده مهندسی کشاورزی جهت تسهیل در کسب اطلاعات دانشجویان این دانشکده، حضور نماینده تربیت بدنی دانشگاه جهت اطلاع رسانی در خصوص فعالیت‌های فوق برنامه و حضور نمایندگان اداره کارآفرینی، کتابخانه و مرکز آموزش‌های آزاد جهت معرفی دوره‌های مربوط به هر حوزه از جمله اقدامات صورت گرفته در محل ثبت نام دانشجویان جدیدالورود بوده است.
گودرزی با بیان اینکه در جلسات متعدد طی ماه‌های مرداد و شهریور در این حوزه هماهنگی‌های لازم در خصوص روند ثبت نام صورت گرفته است، افزود: امید است دانشجویان جدیدالورود پس از ثبت نام، سال تحصیلی خوبی را در پیش داشته باشند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها