فرمانده سپاه ناحیه عمار مشهد گفت: با احیای کارگاه‌های تولیدی و راه اندازی بیش از ۱۰ کارگاه توانستیم در راستای اقتصاد مقاومتی اقداماتی را انجام دهیم.
کد خبر: ۹۰۶۴۰۸۵
|
۰۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۷
سرهنگ پاسدار فرضعلی گرایلی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی؛ در خصوص فعالیت‌های ناحیه عمار بیان داشت: ما با احیای کارگاه‌های تولیدی و راه اندازی بیش از ۱۰ کارگاه و ترغیب بسیجیان و عموم مردم در خرید کالا از این کارگاه‌ها توانستیم در راستای اقتصاد مقاومتی اقداماتی را انجام دهیم.

وی افزود: همچنین دفترچه‌هایی از لیست کالا‌هایی با برند ایرانی را تهیه و بین پایگاه‌های مقاومت بسیج توزیع کردیم تا بسیجیان و عموم مردم به خرید کالای داخلی تشویق شوند.

فرمانده سپاه ناحیه عمار همچنین عنوان داشت: از ابتدای امسال تاکنون در دو مسجد یاسر و عمار ۵۳ سری جهیزیه هر سری به ارزش ۵ میلیون تومان و در سال گذشته نیز بیش از ۲۵۰ سری جهیزیه تهیه کردیم و به زوجین نیازمند تقدیم کردیم.

وی در ادامه از اعزام ۱۷ گروه جهادی به مناطق محروم خبر داد و گفت: این گروه‌های جهادی در حوزه‌های عمرانی، فرهنگی، پزشکی، آموزشی و تربیتی فعالیت داشتند و در منطقه هدف نیز از اهالی همانجا یک گروه جهادی تشکیل دادیم تا فعالیت جهادی کماکان ادامه داشته باشد.

گرایلی همچنین به راه اندازی ۱۶ صندوق قرض الحسنه در مساجد جهت کمک به محرومین و بسیجیان نیازمند اشاره کرد.

وی با اشاره شبکه اطلاعاتی گسترده سپاه ناحیه عمار بیان داشت: ما در طرح اطلاعاتی بسیج، گشت بسیج محله محور داریم که امنیت لازم را در حوزه استحفاظی ایجاد کنند و با عنایت خداوند متعال هیچ گونه ناامنی در حوزه استحفاظی تاکنون ایجاد نشده است.

فرمانده سپاه ناحیه عمار همچنین خاطرنشان کرد: در حوزه امر به معروف یکی از کار‌های که با ستاد امر به معروف استان انجام دادیم این است که اول ترویج معروفات را داشته و بعد نهی از منکرات داشته باشیم بعنوان مثال در یکی از اقدامات خود بر آن شدیم تا بسیجیان و خانواده‌های آنان در محله‌ها و پارک‌هایی که افراد بدحجاب تردد دارند حضور یابند و این خود نوعی فرهنگسازی برای تغییر رفتار و حجاب آنان است.

وی اظهار داشت: ما چهار گردان بیت المقدس و یک گردان کوثر داریم که قرار است این رقم به ۸ مورد دیگر افزایش یابد و از ابتدای سال شروع به سازماندهی این سه گردان جدید کردیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها