خبرهای داغ:
سرهنگ میرکریمی با برشمردن تعدادی از دستاوردهای دفاع مقدس بیان کرد: ما در جنگ با مشارکت آحاد مردم ثابت کردیم می‌توانیم با تکیه بر توان داخلی، پیروزی را به دست بیاوریم
کد خبر: ۹۰۶۴۰۹۳
|
۲۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از فریدونشهر ، سخنران این هفته نماز جمعه شهر فریدونشهر فرمانده ناحیه مقاومت بسیج این شهرستان بودکه به مناسبت هفته دفاع مقدس به ایراد سخنرانی پرداخت .

سرهنگ  میرکریمی با برشمردن تعدادی از دستاوردهای دفاع مقدس گفت: ما در جنگ با مشارکت آحاد مردم ثابت کردیم می‌توانیم با تکیه بر توان داخلی، پیروزی را به دست بیاوریم و امروز هم به شرط حضور مردم خواهیم توانست بسیاری از مشکلات کشور را مهار کنیم.

وی صدور انقلاب، تربیت جوانان انقلابی، بروز توانمندی‌ها و استعدادها، نخبه پروری، اقتدار، عزت و اعتماد به نفس، برجسته کردن دینداری و پر رنگ کردن روحیه انقلابی و رشد علمی و هنری کشور را از جمله دستاوردهای دفاع هشت ساله دانست و تصریح کرد: مسئولان باید برای حل مشکلات کشور با روحیه جهادی و انقلابی وارد عمل شوند و مردم باید همچون دفاع مقدس با مشارکت خود، پیروزی در جنگ اقتصادی را هم از آن خود کنند.

امام جمعه فریدونشهر هم در خطبه های نماز جمعه این هفته با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای جنگ تحمیلی و تبریک هفته دفاع مقدس ، گفت: پاسداران و بسیجیان تاکنون در خط انقلاب گام برداشته و حافظ انقلاب بوده‌اند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها