رمانده سپاه ناحیه کوثر گفت: خیلی از خانواده های شهدا با مشکلاتی مواجه هستند که باید دست به دست هم دهیم تا مشکلات این عزیزان برطرف شود.
کد خبر: ۹۰۶۴۱۰۰
|
۰۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۴

سرهنگ پاسدار محرم پور رحمان فرمانده سپاه ناحیه کوثر در دیدار با خانواده معظم شهید والامقام احمد حاج عقیلی از نزدیک جویای حال خانواده شهید و مشکلاتشان قرار گرفت و  اظهار داشت: خیلی از خانواده های شهدا با مشکلاتی مواجه هستند که باید دست به دست هم دهیم تا مشکلات این عزیزان برطرف شود.

فرمانده سپاه ناحیه کوثر افزود: دیدار با خانواده آن عزیزان سفر کرده کمتر از خود شهادت نیست گفت که این دیدارها یکی از اخلاق حسنه والبته وظیفه ماست که باید مدام تکرار شود وباید دست این عزیزان را ببوسیم چراکه این خانواده ها فرزندانی تربیت کردند حسینی که مثل امام حسین برای دفاع از مظلوم جانشان رانثار اسلام کردند تا مرزحق وباطل مشخص شود.

فرمانده سپاه ناحیه کوثر تصریح کرد: امیدوار هستیم که این دیدارها روز به روز بیشتر شود تا بتوانیم از شهداء جانبازان وخانواده هایشان استفاده مطلوب راببریم وبتوانیم آن وظیفه ومسئولیت را که بر ودوش داریم به نحو احسن به سرانجام برسانیم تا در این دنیا وسرای آخرت شرمنده شهداء وخانوادهایشان نباشیم.

ارسال نظرات