خبرهای داغ:
در دیدار اعضا قرارگاه شهید شاطری با نماینده، ولی فقیه در سپاه استان مطرح شد:

از تاکید بر همکاری ادارات با محلات اسلامی تا رونق محلات با حضور مردم در صحنه

در دیدار اعضا قرارگاه شهید شاطری سپاه قائم آل محمد (عج) با نماینده، ولی فقیه در استان دبیران محلات اسلامی استان بر همکاری ادارات و دستگاه‌های اجرایی با محلات تاکید کرده و بر رونق محلات اسلامی با حضور مردم در صحنه تصریح کردند.
کد خبر: ۹۰۶۴۱۲۰
|
۰۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، در دیدار اعضا قرارگاه شهید شاطری سپاه قائم آل محمد (عج) با نماینده، ولی فقیه در استان سمنان دبیران قرارگاه‌های شهرستانی به ارائه گزارشی از فعالیت‌های خود در محلات اسلامی پرداختند.
حجت الاسلام مهدی اسماعیلی دبیر قرارگاه شهید شاطری سپاه شاهرود با اشاره به ۵ محله اسلامی شهرک شهید بهشتی، فدک، قائمیه، مهدیه و بقیت الله با بیان اینکه در شهرک شهید بهشتی اتفاقات خوبی بعد از حضور آیت الله شاهچراغی افتاده است افزود: پارک این شهرک مرمت و زیباسازی شد و مدرسه این محله پیشرفت ۹۰ درصدی پیدا کرده و منازل نیازمندانی که ایشان بازدید کرده اند پیشرفت ۹۰ درصدی در ساخت دارد و در زمستان خانواده‌های نیازمند این خانه‌ها در گرما خواهند بود.
وی افزود: مسجد شهرک شهید بهشتی مرمت و بهسازی شده و مسجد شهرک فدک نیز مرمت و بهسازی شده استبا اینکه مورد بی مهری مسئولین قرار داشته است، اما با کمک خیرین در محلات دیگر شاهرود نیز اتفاقات خوبی افتاد و در این محلات روحانیون جوان پای کار هستند و در محله اسلامی شهرک ولیعصر (عج) که شامل سه محله است ۲۰۰ عینک توزیع شدو خدمات دندان پزشکی رایگان ارائه شده است.
اسماعیلی با بیان اینکه توجه به حاشیه شهر‌ها با این طرح بیشتر شده است گفت: مردم و مسئولین دست در دست هم در حال آباد کردن این محلات هستند.
حجت الاسلام فامین رئیس شورای محله اسلامی شهرک خاتم الانبیا و امام حسن عسکری (ع) مهدیشهر با بیان اینکه مردم کنار ما صف کشده اند افزود: با همکاری ادارات مردم را به خط کرده ایم و نیاز‌های محله را برطرف نمودیم.
وی خاطر نشان کرد: نصب وسایل ورزشی و بازی کودکان در پارک شهرک با مشارکت مردم محله سبب تغییر در محله شده و مسئولین باید مردم و مله اسلامی را کمک کار خود بدانند که آسیب‌ها کم می‌شود و شورای محله اسلامی یک مجموعه پرکار برای مردم هستند تا مردم خود وقت نگذارند و تک تک برای پیگیری کار محله وارد شوند.
حجت الاسلام زارع رئیس شورای محله اسلامی امام حسن مجتبی شهر ایوانکی نیز در این دیدار با بیان اینکه در جایی که ضعف نظام اسلامی در خدمت رسانی وجود دارد طرح شهید شاطرب آمده تا ضعف نظام اسلامی را بکاهد افزود: آگاه سازی حقوق مردم از جامعه و مطالبه گری انقلابی و ترویج سبک زندگی در محله‌ها و ارتقا سطح سلامت در حوزه فرهنگ و امنیت و کاهش آسیب‌های اجتماعی از اهداف طرح است.
وی ادامه داد: دستگاه‌های اجرایی از طرح استقبال کنند و حمایت دستگاه‌های اجرایی قوت قلبی برای اعضایی است که در محلات کار می‌کنند و این طرح مردم را امیدوار کرده است.
زارع خاطر نشان کرد: حفظ هویت انقلابی اسلامی و تعمیق باور‌های دینی و ارتقا عزت و مودت و همدلی و نگاه عدالت گستر به جامعه و ارتقا امنیت روحی و روانی و عمران و آبادانی محله از فعالیت‌هایی است که شورای محله اسلامی انجام می‌دهد.
وی با بیان اینکه در مدت حضور بنده در این محله تلاش‌هایی شده است گفت: محله ما مسجد ندارد و پارک و مرکر فرهنگی ندارد و خیابان‌های خاکی و خانه‌های خالی که معضلی است وجود دارد و با رایزنی‌هایی که با شهرداری و دستگاه‌های اجرایی انجام داده ایم با برگزاری اردوی جهادی زباله‌ها و نخاله‌های شهرک را جمع آوری کرده ایم و موکبی هم در دهه اول محرم برپا کردیم با حضور روحانیون جهادی و فضایی نیز برای ایجاد پارک فراهم کرده ایم و ۷۰ بسته لوازم التحریر و ۱۰ بسته سبد غذایی نیز توزیع نموده ایم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها