دکتر همتی از راه‌اندازی اندیشکده‌های راهبردی استقبال کرد و اهداف آن را کاملاً منطبق با نیاز کشور دانست.
کد خبر: ۹۰۶۴۱۲۲
|
۰۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۱

استقبال استاندار هرمزگان از تاسیس اندیشکده‌های راهبردی بسیج اساتید برای حلّ مشکلات کشور

به گزارش  سرویس اساتید خبرگزاری بسیج، استاندار استان هرمزگان ضمن خیرمقدم به اعضای شورای مرکزی سازمان بسیج اساتید کشور، راه حلّ برون رفت از مشکلات کشور را تفکر بسیج و حرکت جهادی دانست.

 

 دکتر همتی ضمن ابراز خرسندی از ارتباط خوب استادان بسیجی هرمزگان به مجموعه اجرایی استان گفت: مسئله شناسی و شناخت درست مسائل فاکتور مهمی در مدیریت است و ما امیدواریم با کمک علمی و تخصصی استادان دغدغه‌مند بتوانیم حلّ مشکلات استان را به مردم منطقه هدیه کنیم.

 

استاندار هرمزگان راه‌اندازی ۳ اندیشکده در این استان در گام نخست را ناشی از درک درست و دقیق استادان دانشگاه از مشکلات استان دانست و گفت: دسترسی به دریا باید آسان، ارزان، سهل و در دسترس باشد. ظرفیت دریا در این استان و نوار ساحلی قابلیت ارزآوری و استفاده از ظرفیت توریسم داخلی و خارجی را دارد.

استفاده از فراورده‌های دریایی مانند ماهی و میگو، توجه به ظرفیت توریسم و ویلاسازی، توجه به تفریحات دریایی، تکمیل خط ریل دوخطه تهران به بندرعباس برای کاهش زمان سفر به هرمزگان، توجه به نما و مبلمان شهری و ... از ضرورت‌های تبدیل شدن این منطقه به منطقه توریستی است.

 

 وی در حوزه اجتماعی گفت: توجه به آسیبهای اجتماعی نیز از نیازهای جدی ماست که بسیج اساتید می‌تواند کمک‌کار ما باشد.

 

دکتر همتی ضمن دعوت از مسئولان بسیج اساتید برای حضور در کارگروه‌های تخصصی استان گفت: این کارهایی که گوشه‌هایی از آنها بیان شد جزو کارهای برزمین‌مانده ماست که نیاز کمک استادان بسیجی است.

 

 استاندار هرمزگان در پایان نیز از حضور اعضای مرکزی شورای مرکزی سازمان بسیج اساتید کشور در استان هرمزگان تشکر و برای ایشان از درگاه خداوند متعال آرزوی سلامتی و موفقیت کرد.

ارسال نظرات