با حضور فرمانده سپاه حضرت عباس(علیه السلام) استان اردبیل؛
رزمایش محمد رسول الله (ص)گردان بیت المقدس و گروه های جهادی ناحیه عشایری اصلاندوز با رمز یا "رسول الله" برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۶۴۱۲۷
|
۰۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۳

به گزارش بسیج عشایری از اردبیل،رزمایش بزرگ محمد رسول الله ۲ به یاد اعزام سپاهیان و بسیجیان سرافراز اسلام در زمان دوران هشت سال دفاع مقدس به جبهه های حق علیه باطل با رمز یا "رسول الله"در اصلاندوز برگزار شد.

بسیجیان ناحیه مقاومت بسیج عشایری اصلاندوز همزمان با سراسر استان روز جمعه ۹ شهریور در رزمایش محمد رسول الله(ص) ۲ شرکت کردند و اقتدار خود را به نمایش گذاشتند.

در این رزمایش بسیجیان گردان بیت المقدس و گروههای جهادی بسیج سازندگی با تجمع در حوزه بعثت و توجیه فرمانده ناحیه بصورت ستون کشی به سمت میعادگاه نماز جمعه واقع در مسجد جامع اصلاندوز حرکت کردند و پس از شرکت در نماز عبادی سیاسی نماز جمعه و استماع سخنان سرهنگ حسین زاده فرمانده سپاه ناحیه عشایری و حجت الاسلام اسدزاده امام جمعه اصلاندوز از طریق ستون کشی خودرویی در محل رزمایش وافع در اردوگاه یاوران ولایت محله کمپ سازمان حضور یافتند.

امام جمعه اصلاندوز،شهردار و شورای اسلامی شهر و برخی از مسئولان در این رزمایش شرکت کردند و سردار بابازاده فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل نیز عصر جمعه با حضور در اردوگاه یاوران ولایت با بسیجیان گردان بیت المقدس اصلاندوز دیدار کرد.

در رزمایش محمد رسول الله ۲ کلاسهای آموزش امداد و نجات،نشست بصیرتی اعتقادی،ستون کشی و مقابله با نا آرامی های و اغتشاشات و پیاده روی شبانه برگزار شد.

گفتنی است،رزمایش سپاهیان محمد رسول الله ۲ از ۹ شهریور تا ۲۹ شهریور در کلیه استانها و تجمع استانی نیز در یکی از روزهای هفته دفاع مقدس با شرکت کلیه بسیجیان برگزار می شود.

ارسال نظرات