با همکاری مرکز بسیج مهندسین صنعتی استان اردبیل و در قالب رزمایش خدمت بسیج صورت گرفت:

رونمایی از اولین اپلیکیشن صنعتی (بازارچه محصولات روستایی) استان اردبیل

با برگزاری مراسمی از اپلیکیشن «سنبل» به عنوان اولین نرم‌افزار بازارچه آنلاین محصولات روستایی و اپلیکیشن «ایران کالا» با هدف حمایت از تولیدات داخلی رونمایی شد.
کد خبر: ۹۰۶۴۱۳۱
|
۰۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۵
به گزارش سرویس بسیج مهندسین صنعت خبرگزاری بسیج، با برگزاری مراسمی عصر امروز از دو اپلیکیشن اقتصادی، صنعتی و کاربر محور در سالن جلسات اداره‌کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل رونمایی شد.

این مراسم رونمایی که با مشارکت بسیج، سپاه، اداره‌کل ارتباطات، جهاد کشاورزی، ادارات صنعت و معدن، شهرک‌های صنعتی و دیگر نهاد‌های مرتبط انجام یافت، با معرفی اولین اپلیکیشن بازارچه آنلاین محصولات روستایی با عنوان «سنبل» همراه گردید.
اپلیکیشن «سنبل» با هدف رونق عرضه و فروش محصولات روستایی و حذف واسطه‌هایی که بخش اعظمی از سود کشاورزان را به خود اختصاص می‌دهند طراحی شده تا در ادامه راهکار‌های لازم را برای عدم کاهش سود کشاورزان و جلوگیری از افزایش میزان مهاجرت‌ها از روستا به دلیل درآمد کمتر را معرفی نماید.
در این برنامه سعی گردیده تا علاوه بر رونق تولید محصولات روستاییان و فروش بهتر، شرایط مناسب دسترسی شهروندان به محصولات طبیعی و مناسب در زمان کم و قیمت پایین‌تر فراهم شود و با محیط کاربری جذاب و آسان بر مخاطبان خود بیافزاید.


* رونمایی از اولین اپلیکیشن صنعتی استان اردبیل

اپلیکیشن «ایران کالا» با هدف حمایت از تولیدات داخل کشور، به دست جوانان توانمند استان اردبیل رونمایی شد.
در معرفی این اپلیکیشن آمده است: با توجه به فضای پیچیده کنونی کسب و کار و پیشرفت فناوری اطلاعات، حرکت‌ها به سمت و سوی استفاده از فناوری‌های نوین برای غلبه بر این پیچیدگی‌ها و بهره‌برداری از حداکثر توان بالقوه بازار اجتناب‌ناپذیر است.
در سال‌های اخیر با حمایت ۲ گروه جهادی در استان متشکل از ۳۰ نفر از متخصصان بسیج مهندسین صنعتی پایش و عارضه‌یابی ۹۱۰ واحد صنعتی استان انجام پذیرفته تا فرصت‌ها و تهدید‌های موجود در صنایع استان بدست آید؛ لذا خروجی اصلی این طرح جامع، طراحی و توسعه اولین اپلیکیشن صنعتی تحت عنوان «ایران کالا» بوده تا با هدف تسهیل، تسریع و افزایش کیفیت زنجیره تأمین واحد‌های صنعتی استان زمینه دسترسی به حجم وسیعی از عرضه کنندگان مواد اولیه فراهم شود.

انتهای پیام/
ارسال نظرات