مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه میثم مشهد تاکید کرد:
مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه میثم مشهد تاکید کرد: ما منابعی غنی از گنجینه دفاع مقدس در اختیار داریم که باید بتوانیم این معارف را ترویج دهیم و در جنگ نابرابر فرهنگی که دشمن علیه ملت ما آغاز کرده از این مهارت‌ها استفاده کنیم.
کد خبر: ۹۰۶۴۱۵۰
|
۰۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛  حجت الاسلام محمد حسن گلقندشتی، به مناسبت سومین روز از هفته ایمنی در جمع بسیجیان پایگاه شهید جوادی در برزش آباد به سخنرانی پرداخت و اظهار داشت: باید سبک زندگی دفاع مقدس را بیش از پیش به مردم ارائه دهیم.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه میثم مشهد با اشاره به اینکه خراسان در دفاع مقدس نقش بسیار پررنگی داشته است، گفت: این خطه، چهار لشکر عملیاتی و گروه‌های تخصصی داشته که در زمینه‌های مختلفی مثل تأمین نیرو و پشتیبانی بسیار فعال بوده و نزدیک به ۳۰۰ هزار رزمنده از خراسان در جنگ حضور داشته‌اند و ۴۷۵ شهید فرمانده گردان داشته و ۸ شهید ملی نیز تقدیم کرده است.

وی افزود: ما منابعی غنی از گنجینه دفاع مقدس در اختیار داریم که باید بتوانیم این معارف را ترویج دهیم و در جنگ نابرابر فرهنگی که دشمن علیه ملت ما آغاز کرده از این مهارت‌ها استفاده کرده، سبک زندگی دفاع مقدس را ارائه داده و مردم را در برابر آن هجمه‌ها بیمه کنیم.

گلقندشتی در پایان به  شیوه زندگی اسلامی در خانواده‌ها با الگو برداری از زندگی علوی اشاره کرد و گفت: در صورتی زندگی‌ها علوی و فاطمی می‌شود که به دستورات ایشان در زندگی‌ خود عمل وطبق فرامین این بزرگواران زندگی خود رابسازیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها