خبرهای داغ:
خجسته در گفتگو با بسیج:

سپاه یک بار دیگر تکفیری‌ها و داعشی‌ها را خوار و ذلیل کرد/ سیلی محکم سپاه به اربابان تکفیری‌ها و داعشی‌ها

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه تروریست‌ها باید بدانند که هر عملیات و اقدام خرابکارانه که علیه جمهوری اسلامی انجام می‌دهند باید منتظر پاسخ کوبنده و شتابان جمهوری اسلامی باشند، گفت: سپاه پاسداران یک بار دیگر تکفیری‌ها و داعشی‌ها را خوار و ذلیل کرد و یک سیلی محکم به اربابان آنها و صهیونیست‌ها و آمریکا زدند که هرگاه بخواهند به جمهوری اسلامی نگاه چپ داشته باشند، جمهوری اسلامی آنها را در معرض خطر قرار داده و نابود خواهد کرد.
کد خبر: ۹۰۶۴۲۰۸
|
۰۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۷

سپاه یک بار دیگر تکفیری‌ها و داعشی‌ها را خوار و ذلیل کرد/ سیلی محکم سپاه به اربابان تکفیری‌ها و داعشی‌هاامیر خجسته در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج همدان با اشاره به عملیات قدرتمندانه سپاه در سوریه اظهار داشت: سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران در پاسخ به حادثه تروریستی اهواز در 31 شهریور ماه که موجب شهادت 25 تن از هموطنان و زخمی شدن شماری از افراد شد، بامداد امروز با موشک‌های باستیک مقر تروریست‌ها و سران گروهک‌های تکفیری در سوریه را مورد هدف قرار داد.

وی با بیان اینکه طی این عملیات 6 فروند موشک بالستیک میان برد با عبور از آسمان عراق، به مقر ترویست‌های تکفیری در البوکمال سوریه، در فاصله ۵۷۰ کیلومتری اصابت کرد، گفت: با حملات یگان موشکی نیروی هوافضا علاوه بر کشته شدن و به هلاکت رسیدن شماری از تروریست‌های تکفیری و سرکردگان جنایت تروریستی اهواز، زیرساخت‌های آمادی و انبار مهمات آنها منهدم شد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه منطقه البوکمال سوریه در اختیار آمریکا و سازمان‌های تروریستی مورد پوشش و حمایت آمریکا است، تصریح کرد: جمهوری اسلامی این ملاحظات را در نظر نگرفت و طبق اطلاعات دقیق و با همانگی دولت سوریه این عملیات را با موفقیت کامل انجام داد که موجب تلفات سنگینی شد .

وی به اهمیت عملیات امروز سپاه اشاره و بیان کرد: با وجود اینکه تکفیری‌ها و داعشی‌ها و در رأس آنها صهیونیست‌ها و استکبار جهانی می‌دانند که نیروهای نظامی و انتظابّمی ما و به خصوص سپاه همیشه از نظر اطلاعات، نقطه‌زنی و اشراف به منطقه قدرتمندانه عمل می‌کند بنابراین در سال گذشته بحث حمله به مجلس شورای اسلامی و امروز حمله به اهواز را در دستور کار خود قرار داد.

خجسته با اشاره به اینکه سپاه پاسداران در پاسخ به حملات تروریستی در مجلس شورای اسلامی، مورد هدف قرار دادن مقر آنها در دیرالزور، قدرت جمهوری اسلامی ایران را در جهان نشان داد، اضافه کرد: مجوعه هوافضای سپاه یک بار دیگر بعد از عملیات تروریستی مجلس شورای اسلامی که با موشک‌های نقطه‌زن ذوالفقار آنها را مورد هدف قرار داده بود، این بار نیز در پاسخ به حادثه تروریستی اهواز ساکت نشد.

وی با تاکید بر اینکه تروریست‌ها باید بدانند که هر عملیات و اقدام خرابکارانه که علیه جمهوری اسلامی انجام می‌دهند باید منتظر پاسخ کوبنده و شتابان جمهوری اسلامی باشند، تصریح کرد: سپاه پاسداران امروز یک بار دیگر تکفیری‌ها و داعشی‌ها را خوار و ذلیل کرد و یک سیلی محکم به اربابان آنها و صهیونیست‌ها و آمریکا زدند که هرگاه بخواهند به جمهوری اسلامی نگاه چپ داشته باشند، جمهوری اسلامی آنها را در معرض خطر قرار داده و نابود خواهد کرد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی به تشریح دستاوردهای عملیات قدرتمندانه سپاه اشاره و عنوان کرد: این عملیات توان بازدارنگی و دفاعی جمهوری اسلامی ایران را بالا خواهد برد به طوری که یک بار دیگر جهانیان فهمیدند که اگر کسی بخواهد به جمهوری اسلامی نگاه چپ داشته باشد، موشک‌های جمهوری اسلامی چشمانش را بیرون خواهد آورد و نابودشان می‌کند.

وی در همین خصوص اضافه کرد: امکان ندارد علیه جمهوری اسلامی عملیاتی انجام شود و جمهوری اسلامی با این نیروهای امنیتی که دارد و اشراف دقیق و تجهیزات و امکانات قدرتمندی که در اختیار دارد عاملان آنها، از مجازات این عمل جنایتکارانه در امان بماند .

خجسته با بیان اینکه امروز جغرافیای مقاومت، تمام طرح‌های استکبار جهانی و در رأس آنها آمریکا را خنثی می‎کند، یادآور شد: این عملیات برای دشمنان و استکبار جهانی حامل این هشدار و تذکر بود که مراقبت کنید چراکه جمهوری اسلامی مانند دیگر  کشورها نیست که هر غلطی خواستید نسبت به آن انجام دهید و اگر کوچک‌ترین حرکتی علیه جمهوری اسلامی داشته باشید اینچنین دستتان را قطع خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه این عملیات این اطمینان را به مردم جامعه داد که سپاه قدرتمند ما همیشه برای دفاع از کشور و نظام آماده است، تاکید کرد: سپاه به مردم این اطمینان را داد که اجازه نمی‌دهد کسی امنیت کشور را به خطر بیاندازد و کسی هم اگر بخواهد ورود پیدا کند این چنین آنها را خوار و ذلیل و مورد حملات موشکی قرار داده و مقر و جایگاه آنها را به هم ریخته و آتش می‌زند.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سپاه پاسداران امنیت بسیار خوبی را در کشور ایجاد کرده است، گفت:  قدرت دفاعی و موشکی و امنیت حاصل در کشور که حاصل زحمات نیروهای نظامی و انتظامی و به خصوص سپاه پاسداران ایران را امن‌ترین کشور منطقه کرده و سپاه با اشرافی که به منطقه دارد در هر زمان که اراده کند می‌تواند افرادی که در هر شرایطی امنیت ما را به خطر می‌اندازد آنها را نابود و زمین گیر می‌کنند.

وی با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی در هر شرایطی محکم در مقابل دشمنان ایستادگی خواهد کرد و به هیچ کشوری اجازه تعرض به کشور را نخواهد داد، خاطرنشان کرد: کسانی که فکر می‌کنند با این عملیات‌ها در داخل جمهوری اسلامی مجبور به عقب‌نشینی می‌شود به طور قطع این اتفاق نخواهد افتاد.

انتهای پیام /

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار