خبرهای داغ:
فرمانده جدید تیپ 83 امام جعفر صادق(ع)

تبعیت از خط امامین انقلاب ملاک سنجش اعتبار است

فرمانده جدید تیپ83 امام جعفر صادق(ع) گفت: ملاک سنجش میزان اعتبار هر کسی، پای بندی به حفظ حریم و خط امامین انقلاب و شعارهای انقلابی است.
کد خبر: ۹۰۶۴۲۲۳
|
۰۹ مهر ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۸

تبعیت از خط امامین انقلاب ملاک سنجش اعتبار است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم،  مراسم معرفی حجت الاسلام و المسلمین دکتر عزت الله معتمد به عنوان فرمانده جدید تیپ 83 امام جعفر صادق(ع) برگزار شد.

وی طی سخنانی در این مراسم ضمن تسلیت ایام حزن وماتم و سوگواری سرور و سالار شهیدان حسین بن علی( علیه السلام) و یاران باوفایش اظهار داشت: تنها به یک قاعده و اصل برای ماندگاری انقلاب اشاره کنم و آن اینکه در همه برهه های انقلاب اسلامی بویژه در مقاطع حساس و در تنگناها و بن بست های پیش روی انقلاب، باید به افکار و اندیشه های نظری و عملی امامین انقلاب رجوع کنیم.

وی افزود: در رجوع به این اندیشه ها، تیپ مستقل 83 امام جعفر صادق (علیه السلام) از این قاعده و اصل مستثنی نیست. چرا که حضرت آقا دردیدار شورای فرماندهی تیپ83 با معظم له(درتاریخ 11/9/70) به چیستی و چرایی و چگونگی عمل و اقدام این مجموعه اشاره داشتند و اینگونه فرمودند:اول این که سعی کنید یگانتان (چه تیپ چه لشکر) حالت واقعی داشته باشد. دوم اینکه تیپ را همواره با سازماندهی اش در نظر بگیرید، سازماندهی در مواقع بکارگیری مؤثر است.پس سازماندهی را محکم کنید. سوم اینکه مراقبت کنید که حوزوی محض باشید.ارتباطتان را با حوزه واقعاً مستحکم کنید؛ تا حوزه شما را از خودش بداند نه یک چیز زیادی و سربار. چهارم اینکه همه دستگاه ها و باندهای سیاسی را از خودتان ناامید کنید. باندهای سیاسی احساس نکنند که در شما امیدی برای آنها وجود دارد. باید نا امیدشان کنید. مطلقاً نبایستی به گرایش های سیاسی و گرایش  دارهای سیاسی جواب بدهید.

فرمانده تیپ83 امام جعفر صادق علیه السلام در ادامه ابراز داشت: خوب بدیهی است،ما در حوزه های علمیه(مثل همیشه تاریخ) هم گرایش ها و جریان های سیاسی داریم و هم گرایش دار های سیاسی داریم .اگر گرایش و گرایش دارسیاسی در حوزه های علمیه نبود که رهبر فرزانه و حکیم انقلاب ، خطر آنتی تز انقلاب را گوشزد نمی کرد و تأکید و اهتمام بلیغ بر انقلابی ماندن حوزه ها نداشت.

وی در پایان اظهار داشت: امیدواریم بتوانیم با هوشمندی و درک صحیح شرایط انقلاب اسلامی و عمل و اقدام بموقع و انقلابی، فرصت ها و ظرفیت هایی برای نظام، انقلاب، ولایت و رهبری جبهه حق و مراجع عظام تقلید و حوزه های مقدس علمیه، خلق و فراهم سازیم. البته لازمه تحقق این هدف مهم این است که شور انقلابی طلاب حفظ شود و بدانیم ملاک اعتبار و مشروعیت همه کس و همه چیز، حفظ حریم و خط فکری امام راحل و رهبر معظم انقلاب و شعارهای انقلاب و حرکت در مسیر انقلاب است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار