خبرهای داغ:
مراسم هفته ایمنی با حضور مسئول نمایندگی ولی فقیه در لشکر عملیاتی 17 امام علی بن ابی طالب(ع) و با تقدیر از برترین های لشکر برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۶۴۲۴۸
|
۱۱ مهر ۱۳۹۷ - ۰۰:۳۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، به مناسبت هفته ایمنی و اقدامات تامینی، مراسمی با حضور مسئول نمایندگی ولی فقیه در لشکر عملیاتی قم برگزار شد.

حجت الاسلام ارجمندی طی سخنانی در این مراسم اظهار داشت: ایمنی در سپاه یکی از مسائل پراهمیت است که رعایت کردن آن بر هر شخص و مسئولی واجب می‌باشد تا دچار سوانح و اتفاقات غیر مترقبه‌ای نشویم و محیطی سالم و بی دردسر برای اجرای برنامه‌های خود داشته باشیم.

وی رعایت مسائل ایمنی را ایمن شدن از هرگونه حادثه ای برای سازمان و محیط کار و زندگی هر شخص دانست و گفت: اگر ما بتوانیم مسائل ایمنی را بطوری برای سازمان برجسته و مهم بدانیم دیگر شاهد هیچگونه اتفاق و یا تهدیدی از سوی دشمن نخواهیم بود و دشمن هرگز نخواهد توانست به صفوف پاسداران نزدیک بشود.

ارجمندی اضافه کرد: منابع انسانی با ارزش‌ترین و برترین چیزی است که در اختیار داریم بنابراین در امت اسلامی باید به انسان‌ها احترام ورزیم و در راستای ارزش‌گذاری و حفظ جان و مال آنها حوادث را در حد ممکن کاهش دهیم تا هیچ گونه آسیب و خسارتی به انسان‌ها وارد نشود.

وی با ذکر حدیثی از پیامبر بزرگوار اسلام که فرموده‌اند «لاتهلکوا انفسکم بایدیکم» گفت: حضرت محمد مصطفی(ص) فرموده‌اند «خود را به دست خود به هلاکت نیاندازید» یعنی حفظ جانها واجب است این جانهای شیعه و محب اهل بیت (ع) باید این سرمایه‌های گران را حفظ نماییم تا ان شاء الله در رکاب امام زمان(عج) برای اهداف گران حفظ کنیم.

در این مراسم، در این مراسم با حضور فرماندهان و مدیران و دیگر کارکنان لشکر عملیاتی، از فرمانده گردان حضرت رسول (ص)‌، فرمانده گردان پدافند هوایی، مدیر معاونت بازرسی و همچنین چند تن از رزمندگان لشکر و گردان‌ها و معاونت‌های برتر در رعایت اصول ایمنی و تامینی از طرف معاونت ایمنی و اقدامات تامینی لشکر عملیاتی 17 علی بن ابی طالب(ع) تجلیل به عمل آمد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها