نوروزی در گفتگو با خبرگزاری دانشجو:
سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضایی گفت:بهتر است به جای اینکه اموال مکشوفه در انبار‌ها نگهداری شود با قید فوریت در اختیار مردم قرار گیرد.
کد خبر: ۹۰۶۴۳۲۵
|
۱۰ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام حسن نوروزی سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضایی در گفتگو با خبرنگار خبرگذاری دانشجو در خصوص روند کشف انبار‌های احتکار کالا و عدم توزیع این کالا‌ها در بازار اظهار داشت: از سازمان تعزیرات و دستگاه‌های ذیربط انتظار داریم که به سرعت به موضوع انبار‌های احتکار کالا رسیدگی کنند.


وی با تاکید بر اینکه لازم نیست متخلفان را زندانی کنیم، افزود: اگر فرد محتکر در ملاء عام ۴ شلاق بخورد و سازمان تعزیرات اموال کشف شده را با قیمت مصوب روز در اختیار مردم قرار دهد دیگر کسی جرئت نمی‌کند کالا احتکار کند.

نوروزی تصریح کرد: اقدامات سازمان تعزیرات و دادسرا‌ها مطلوب بوده، اما بهتر است به جای اینکه اموال مکشوفه در انبار‌ها نگهداری شود با قید فوریت در اختیار مردم قرار گیرد.

نماینده مردم رباط کریم و بهارستان یادآور شد: صدا و سیما هر روز اخباری مربوط به کشف اموال احتکار شده منتشر می‌کند، اما مردم زمانی این اخبار را می‌پدیرند که برخورد عملی دستگاه‌های مجری با محتکران و اموال مکشوفه را مشاهده کنند.
ارسال نظرات