جوکار در مراسم افتتاحیه پایگاه حضرت معصومه (س) حوزه مهدیه ناحیه مرکزی یزد:
فرمانده ناحیه مرکزی یزد اذعان داشت:رزمندگان ما با الگو گرفتن از فرهنگ عاشورا حسینی وار در مقابل دشمن ایستادند و نگذاشتند حتی یک وجب از خاک کشور به دست بیگانان تصرف شود.
کد خبر: ۹۰۶۴۳۵۰
|
۱۰ مهر ۱۳۹۷ - ۰۷:۵۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، فرمانده ناحیه مرکزی یزد در مراسم افتتاحیه پایگاه حضرت معصومه (س) حوزه مهدیه اذعان داشت:رزمندگان ما با الگو گرفتن از فرهنگ عاشورا حسینی وار در مقابل دشمن ایستادند و نگذاشتند حتی یک وجب از خاک کشور به دست بیگانان تصرف شود.
پایگاه مقاومت بسیج حضرت معصومه (س) حوزه مهدیه با حضور فرمانده و معاونت بازرسی ناحیه مرکزی یزد در هفته دفاع مقدس افتتاح گردید.
"جوکار" فرمانده ناحیه مرکزی یزد در این مراسم ضمن بازگویی خاطرات و روایاتی از دوران جنگ تحمیلی و رشادت‌های رزمندگان در ان دوران تصریح کرد:درطول ۸ سال جنگ تحمیلی و با توجه به فتوا امام خمینی (ره) و علی رغم مشکلات فراوانی که بنی صدر خائن ایجاد نموده بود رزمندگان ما با الگو گرفتن از فرهنگ عاشورا، حسینی وار در مقابل دشمن ایستادند و نگذاشتند حتی یک وجب از خاک کشور به دست بیگانان تصرف شود.
وی در ادامه در تشریح درس‌ها و عبرت‌های واقعه عاشورا تصریح کرد: با اعتماد و توکل به خدا و فارغ از هرگونه تعلق دنیوی و علاقه به دنیا با داشتن اعتماد به نفس و اطاعت و پیروی از ولایت فقیه و انگیزه الهی می‌توان در برابر ظالم حتی در صورت عدم نیرو و امکانات ایستادگی کرد و ما هرگز نباید زیر سلطه ظلم برویم.
اهدا چفیه به فرمانده و معاونت بازرسی ناحیه، اجرای سرود نوجوان پایگاه، بخش کلیپ فعالیت‌های پایگاه، قدردانی از هیئت امنا مسجد و اعطا حکم فرماندهی پایگاه به خانم ملانوری از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.
ارسال نظرات