بازسازی عملیات والفجر 8 در رودخانه تجن مرکز مازندران در قالب باغ موزه دفاع مقدس در حال تکمیل است/ بازدید مدیر برنامه ریزی استانداری مازندران از باغ موزه مازندران

سردار «عبدالله ملكی» مدیر‌کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران : از آنجا كه لشكر 25 كربلا در عملیات والفجر هشت، فاو را فتح کرد به دلیل وجود رودخانه و شباهت شرایط اقلیمی رودخانه تجن، عملیات والفجر 8 به استان مازندران سپرده شد.
کد خبر: ۹۰۶۴۳۶۳
|
۱۰ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، «مفید غلامی‌راد» رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استانداری مازندران به همراه معاونین بودجه و فنی این سازمان از مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان واقع در شهرستان ساری بازدید کردند.

در این بازدید سردار «عبدالله ملكی» مدیر‌کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران در سخنانی با عنوان اینکه بر اساس ابلاغ ستاد كل نیروهای مسلح كه همه مراكز استان ها باید مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس داشته و یكی از عملیات‌های دفاع مقدس را بازسازی كند، اظهار داشت: از آنجا كه لشكر 25 كربلا در عملیات والفجر هشت، فاو را فتح کرد به دلیل وجود رودخانه و شباهت شرایط اقلیمی رودخانه تجن، عملیات والفجر 8 به استان مازندران سپرده شد.

در این بازدید غلامی‌راد از نقاط مختلف مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان از جمله یادمان شهدای گمنام، درمانگاه، رود اروند، جزیره مجنون، بهداری و... بازدید کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها