فرمانده سپاه ناحیه بیله سوار گفت: ۳۸ سال از دوران دفاع مقدس گذشت و امسال رزمایش اقتدار عاشورایی را در چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی در شهرستان بیله سوار برگزار می‌کنیم.
کد خبر: ۹۰۶۴۳۶۵
|
۱۰ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، سرهنگ پاسدار یوسف اختری فرمانده سپاه پاسداران شهرستان بیله سوار در نشست خبری رزمایش سراسری اقتدار عاشورایی بسیج سپاهیان حضرت محمد رسول الله(ص) ۲ گفت: ۳۸  سال از دوران دفاع مقدس گذشت و امسال رزمایش  اقتدار عاشورایی را در چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی برگزار می کنیم.

وی ادامه داد: این انقلاب یک روز را بدون دشمنی مستکبران سپری نکرده است و در مقابل همه خطوط باطل یک نه محکم گفته و پای آن ایستاده است.

فرمانده سپاه بیله سوار با بیان اینکه بنا شد در چهلمین سال انقلاب «بسیج» یک کار فوق العاده و نو انجام دهد اظهار داشت: اجتماع بزرگ بسیج از ساعت۱۶ روز چهارشنبه ۱۱شهریور از محل سپاه بیله سوار آغاز و در مرحله اول به مرکز استان اعزام خواهیم شد و تجمع بزرگ بسیجیان استان از صبح روز پنجشنبه آغاز خواهد شد

اختری به اهداف این عملیات اشاره کرد و گفت: اهداف این کار بزرگ کشوری، امید بخشی مردمی و‌ مایوس سازی دشمن و‌اعلام تعامل با همه دستگاه هایی است که خواستار همکاری با بسیج هستند.

وی ادامه داد: در دوران دفاع مقدس یک اوج‌ اعزام رزمندگان داشتیم‌ به اسم‌ اعزام رزمندگان سپاهیان محمد رسول الله؛ لذا تصمیم گرفتیم نام این رزمایش «سپاهیان محمد رسول الله ۲» باشد

ارسال نظرات