کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به تلاش دشمن در عصبانی کردن جامعه است گفت: باید سخن رهبری حجت تمام باشد مانند زمان جنگ تا ما موفق شویم، اما امروز برخی می‌گویند اگر شرایطی فراهم شود مذاکره می‌کنیم!
کد خبر: ۹۰۶۴۳۸۶
|
۱۰ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، مرتضی احمدیان در گردهمایی بسیجیان روستای گلستان بخش بسطام شهرستان شاهرود که به میزبانی پایگاه شهید خانلرخانی حوزه بسیج مساجد و محلات کربلا در حسینیه محله قاسم آباد برگزار شد در سخنانی با مطرح کردن این پرسش که چرا هفته دفاع مقدس را گرامی می‌داریم و چرا دفاع ما مقدس است اظهار کرد: دفاع امر واجبی است و در اسلام جنگ ابتدایی نداریم و شروع کردن جنگ به ما تکلیف نشده، اما اگر کسی تجاوز کرد بر ما واجب است دفاع کنیم.
وی افزود: دفاع از جان و مال و ناموس واجب است و، چون عمل دینی و واجبی را عمل می‌کنیم این دفاع مقدس می‌شود و دفاع از نظام جمهوری اسلامی به فرمود امام راحل از اوجب واجبات است و از هر مهمی واجب‌تر است و اگر خطری متوجه این نظام شد و ما دفاع کردیم عمل ما مقدس می‌شود.
رئیس دفتر آستان قدس رضوی شاهرود با بیان اینکه ما بر اساس تکلیف الهی دفاع کردیم گفت: ما در دفاع مقدس شکست نخوردیم هر چند هزینه‌های مادی و جانی دادیم از خاک خود را ندادیم و بلکه به فرمود: ه امام راحل در جنگ انقلاب خود را به دنیا صادر کردیم.
وی با تاکید بر اینکه اگر در جنگ شکست می‌خوردیم انقلاب اسلامی باقی نمی‌ماند ادامه داد: دشمنان ما قسم خوردند انقلاب اسلامی را از بین ببرند و تکلیف ما هم این است که این انقلاب اسلامی را حفظ کنیم؛ چهل سال است انقلاب پابرجاست و جنگ همچنان ادامه دارد و به صراحت گفتند ما باید کاری کنیم که انقلاب اسلامی چهل سالگی خود را نبیند.
احمدیان با اشاره به تکلیف امروز ما در برابر توطئه‌های دشمنان اضافه کرد: ما باید از انقلاب اسلامی و حکومت الهی دفاع کنیم چرا که آن‌ها می‌خواهند ثابت کنند که دین نمی‌تواند حکومت کند و دین از سیاست جداست، اما اسلام تاکید دارد دین و سیاست با هم عجین است و ما چهل سال است که حکومت اسلامی بر پا کرده ایم.
وی با بیان اینکه باید در مقابل دشمنان با زور ایستاد گفت: ما چهل سال است با دشمنان در جنگ‌های مختلف نرم، سخت، اقتصادی و فرهنگی ایستاده ایم و دشمن از همه ابزارشان استفاده می‌کنند تا نظام را به زمین بزنند و امروز دشمن در جنگ اقتصادی این را در سر سفره‌ها و خانه‌های همه ما آورده است.
عضو سابق شورای اسلامی شهر شاهرود با تاکید بر اینکه کسی که احتکار می‌کند نیروی استکبار است افزود: رهبری انقلاب فرمود مسئولین تدبیر کنند و در وضعیت موجود ۲۰ درصد مشکلات متوجه استکبار است و ۸۰ درصد شرایط به خاطر سوء مدیریت و جنگ روانی دشمنان است.
وی با بیان اینکه فضای ناآرام در اذهان جامعه خواست دشمن است تا ایجاد آشوب کنند عنوان کرد: همه ما باید آرامش خود را حفظ کنیم و دشمن نقشه برای چهل سالگی انقلاب دارد و شرایط عوض خواهد شد، مانند دوران دفاع مقدس، اما این فشار‌ها به خاطر این است که رهبری انقلاب را مانند امام راحل که قطعنامه را پذیرفت، امروز باز بنشینیم پای مذاکره با کسانی که یک بار با آن‌ها مذاکره کردیم و سودی برای ما نداشت.
احمدیان با اشاره به تاکید رهبر انقلال که "نه جنگ می‌شود و نه مذاکره می‌کنیم" خاطر نشان کرد: باید این سخن حجت تمام باشد مانند زمان جنگ که امام وقتی می‌فرمود: حصر آبادان باید شکسته شود همه بسیج می‌شدند تا این اتفاق بیفتد و تبعیت محض از نایب امام زمان (عج) بود، اما امروز برخی می‌گویند اگر شرایطی فراهم شود مذاکره می‌کنیم!
وی با بیان اینکه مشکل از خودمان است گفت: دشمن زمانی می‌تواند بر ما تاثیر بگذارد که در داخل سرپل داشته باشد و امروز می‌بینیم جنگ نیابتی انجام می‌دهد و یا اینکه نیرو‌های نفوذی او وارد می‌شوند و در داخل کشور آنچه استکبار می‌خواهد را عمل می‌کند و گاهی تا مسئولیت‌ها بالا نیز نفوذ پیدا می‌کند.
فرمانده اسبق سپاه شاهرود با تاکید بر اینکه ما قدرتمندیم، چون خدا پشتیبان ماست اظهار کرد: رهبری فرزانه انقلاب فرمودند" آینده نظام از وضعیت فعلی روشن‌تر است این وضعیت گذراست و ما باید هوشیار باشیم" دشمن به دنبال عصبانی کردن ماست و می‌خواهد اراده اش را بر مردم و مسئولین ما تحمیل کند.
وی با اشاره به پیام امام بعد از پذیرش قطعنامه که فرمودند: "جنگ تمام شد، اما دفاع همچنان باقیست" افزود: دشمن به صراحت اعلام کرده خواستش براندازی جمهوری اسلامی است و باید بصیرت داشته باشیم و توطئه‌های دشمن را بشناسیم و آرامش خود را حفظ کنیم و هوشیار باشیم که اذهان ما را مخدوش نکنند.
احمدیان با تاکید بر حفظ آرامش در موضوعات اقتصادی و اقتصاد خانواده بیان کرد: ما در چهل سال به اقتدار رسیدیم و این همه پیشرفت کردیم و علت آن نشستن در کشتی امام حسین (ع) است که سرعت مان را چند کرد و قرآن و اهل بیت وسیله‌های نجات و تمسک ما هستند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها