یادواره 36 شهید دانش آموز شهرستان خدابنده و شهدای شاخص 97 در مدرسه شهید بابایی محمود آباد این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۶۴۴۱۲
|
۱۰ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، این مراسم همزمان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس  و با حضور، فرمانده سپاه ناحیه خدابنده، معاونت فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان خدابنده، و جمعی از مسئولان و مدیران این شهرستان برگزار شد.
سرهنگ اکبری در این مراسم با بیان خاطراتی از رشادت ها و شجاعت های شهدای گرانقدر هشت سال دفاع مقدس یاد این عزیزان را گرامی داشت.
وی با بررسی ابعاد مختلف دفاع مقدس با قیام حضرت سیدالشهدا (ع)، جنبه های اشتراک و تاثیر پذیری انقلاب و دفاع مقدس را از عاشورا بیان کرد و افزود: به برکت خون شهدا، در حال حاضر قدرتهای جهان با تلاش شبانه روزی در مقابل ایران ناتوان هستند.
سخنران این مراسم در ادامه ضمن محکوم کردن اقدام ناجوانمردانه حوادث تروریستی اهواز، تاکید کرد: جواب محکم و مناسبی در مقابل این عمل تروریستی خواهیم داد.
اکبری با اشاره به اینکه همواره باید یاد امام و شهدا را در دلها زنده نگاه داریم، در خطاب به دانش آموزان گفت: دانش آموزان با خلوص نیت باید رهرو این شهیدان بوده و قدردان این عزیزان باشند.
وی همچنین با اشاره به رشادتهای شهید مرحمت بالازاده اضافه کرد: این شهید والامقام حکم جهادش را از دستان مقام معظم رهبری گرفته بود و جوانان دانش آموز باید روحیه ی انقلابی و درس آزادگی را از این شهیدان بیاموزند.

 

ارسال نظرات