فرمانده سپاه قمربنی هاشم(ع) از برگزاری اجتماع بزرگ 20هزارنفری سپاهیان محمدرسول الله(ص) استان چهارمحال و بختیاری در شهرکرد خبر داد.
کد خبر: ۹۰۶۴۴۴۹
|
۱۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ سردار سرتیپ دوم پاسدار علی محمد اکبری، گفـت: با وجود اینکه پیشرفت های کشور در حوزه های مختلف علی رغم انواع توطئه های نظام سلطه و استکبار جهانی بر همگان آشکار است؛ اما  دشمنان در آستانه چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی تلاش می کنند با استفاده از ابزار مختلف جنگ روانی، ناامیدی و ناکارآمدی نظام را  در اذهان مردم تلقین نمایند.

وی، افزود: شجره طیبه بسیج یکی از ارکان قدرت بازدارنده نظام در برابر تحرکات دشمنان انقلاب اسلامی است، که با رزمایش سراسری سپاهیان محمدرسول الله صلی الله علیه و آله و سلم 2، گوشه ای از این قدرت بزرگ به نمایش گذاشته شد.

سردار اکبری خاطرنشان کرد: در ادامه رزمایش بزرگ سپاهیان محمدرسول الله صلی الله علیه و آله و سلم 2، اجتماع بزرگ 20 هزار نفری بسیجیان استان چهارمحال و بختیاری روز پنج شنبه دوازدهم مهرماه در مجموعه ورزشی شهدای دانش آموز شهرکرد برگزار می شود.

وی، گفت: اجتماعات بزرگ مدافعان انقلاب، امید و نشاط را در کالبد جامعه می دمد و مایه مأیوس سازی دشمنان و تغییر رویکرد آنان می شود.

سردار اکبری، افزود: خلق یک تجمع حماسی در جشن چهل سالگی انقلاب اسلامی، اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی را به جهانیان نشان می دهد و روح حمایت مردم از نظام را تقویت می نماید.

گفتنی است: همزمان با سراسر کشور، تجمع 20 هزار نفری سپاهیان محمدرسول الله(صلی الله علیه و آله و سلم) استان چهارمحال و بختیاری با سخنرانی سردار مرتضی صفاری و اجرای خواننده انقلابی مصطفی احمدی، روز پنج شنبه دوازدهم مهرماه  در مجموعه ورزشی شهدای دانش آموز شهرکرد برگزار می شود.

ارسال نظرات